Rejse efter coronatiden

Alt om Børn Fora Debatfora Ordet er frit Rejse efter coronatiden

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    KatrinekaninKatrinekanin
    Deltager

Hej med jer.

Jeg sidder og overvejer om hvordan man skal forholde sig til at rejse med hele coronakrisen. Jeg havde oprindelig planlagt en interrail tur for min mand og vores to små (3 og 7), men jeg er i tvivl om det er forsvarligt at rejse med børn i et tog når der potentielt kan være syge personer med ombord.

Vi overvejer selvfølgelig kun at rejse hvis rejsebegrænsningerne bliver ophævet.

JulieJulie
    Deltager

Hej Kathrine. Hvis jeg var dig, ville jeg ikke begive mig ud på en interrail tur før, at der er helt styr på den nuværende coronakrise.

Du risikerer at sætte dine dit eget og dine børns helbred på spil. Vi må nok vænne os til, at vores rejseaktiviteter er anderledes i de kommende år. I mellemtiden kan du gå ind på rejsefacts.dk og blive inspireret til din næste rejse.

Forhåbentlig kommer der snart en vaccine, så vi kan vende tilbage til den velkendte dagligdag, så vi også kan begynde at rejse igen.

mortenandermortenander
    Deltager

Hej.

Jeg er netop i samme situation. Vi har blot for lang tid siden lejet en minibus hos https://hejoscar.dk – Vi har selvfølgelig indbetalt det fulde beløb, så nu er spørgsmålet bare, om vi tør satse på, at vi kan komme afsted i sommerhus i efterårsferien eller om vi må aflyse.

Mvh MA

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.