Graviditetsoverraskelse til familien

Alt om Børn Fora Debatfora Graviditetsoverraskelse til familien

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    AstaFisAstaFis
    Deltager

Hej med jer

Jeg er i den overlykkelige situation, at jeg venter mit første barn med min dejlige mand. ENDELIG!

Vi skal om få dage afsløre overfor min mands familie, at en lille ny er på vej (de er naturligvis helt uvidende om denne begivenhed). I den forbindelse kunne vi utrolig godt tænke os at høre jer, om I har nogle inputs, som kan bruges i denne sammenhæng? Vi vil gerne gøre dagen anderledes og speciel, og de seneste uger har snakken gået på at bestille en underholder, som i den forbindelse kunne afsløre, at vi venter vores første barn (I know, men vi ønsker virkelig at gøre denne dag betydningsfuld, da det er en særlig stor dag for min mands familie grundet lange, negative perioder). Et oplagt valg (i hvert fald for os) i denne forbindelse er at booke en tryllekunstner, som på en eller anden måde kunne få flettet det med i sin optræden.

Vi har bl.a. kigget på og været i dialog med ham her, som lyder åben for vores noget atypiske forespørgsel.

Men inden vi går videre med denne idé, kunne det være vildt fedt at høre, om nogle af jer har prøvet noget i stil med et sådan arrangement? Eller om I har andre gode ideer?

Vi glæder os til at høre fra jer, rigtig god dag.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.