Hvor langt er i henne og hvordan går det med jeres graviditet?

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2017 Hvor langt er i henne og hvordan går det med jeres graviditet?

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Vale0172Vale0172
    Member

Hej alle sammen!
    Jeg håber at i alle sammen indtil videre har en helt forrygende graviditet og at alt går som det skal!
    Jeg tænkte det kunne være spændende at høre hvordan det går med jeres graviditet og hvor langt i hver især er henne.

Jeg er selv 22+1 og har termin d. 13. April, jeg glæder mig selv super meget!

Jeg har lige et spørgsmål angående 2. Lægekonsultation i uge 25, jeg står i den situation at jeg er 0 Rhesus negativ og derfor skal have tjekket om mit barn har mulighed for at være 0 Rhesus posetiv, faren til barnet er B posetiv, og jeg aner simpelthen ikke om det kunne have nogen som helt indflydelse på om barnet kunne blive 0 Rhesus posetiv, som jeg helt ville undgå da jeg har læst at der kan opstå komplikationer, da de 2 blodtyper ikke kan fungerer sammen.
    Måske er jeg bare bekymret helt uden grund, får det jo alligevel tjekket om et par uge, men har svært ved at vente så længe på svar, så
    Ville hører om i måske have noget info omkring det, jeg har tjekket lidt op på det på nettet, men har ikke kunne finde et konkret svar.
    Håber i kan hjælpe.

Ellers kunne det være super interessant at høre hvordan i andre går og har det og hvor langt i er henne.

Forsat god dag 😀

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.