Lige fundet ud af, at jeg er gravid :D

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2017 Lige fundet ud af, at jeg er gravid :D

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter

Hej med jer!

Jeg har i dag fundet ud af, at jeg er gravid og har fået det bekræftet hos lægen. Det var ikke helt ventet fra min kærestes og mins side. Vi havde faktisk først planlagt, at gå i gang med at forsøge fra næste måned, men det er jo bare fantastisk, at den lille lige kom os i forkøbet!

Så vidt lægen kunne regne ud i dag, er jeg omkring uge 5.

Hvor langt er I, og hvor længe har I kendt til jeres graviditet?

Indtil videre har jeg ikke de store gener ud over lidt halsbrand og lidt underlivssmerter – hvad med jer?

Knus Lærke

Vika85Vika85
    Medlem

Ej hvor er det bare fantastisk 😀 Jeg vil bare lige sige, kæmpe tillykke!! 

Mange tak, Vika85 🙂

Bambi.nueBambi.nue
    Medlem

Ej hvor dejligt for jer 😀 Tillykke med jeres gode nyheder.

Jeg skal til lægen i morgen, så er nervøs. Vi havde nemlig helle ikke planlagt det. Men er glad for nyheden. Jeg har tager graviditetstest, sidste uge og den er positiv så Yubiii Har vidste det sin sidste uge, så er spændt på hvad lægen siger i morgen, ang hvor langt jeg er henne, for det er lidt usikker om.

Tine1982Tine1982
    Medlem

Det bliver en sjov men også hård tid du går i møde! Tillykke med gravidititen!

Hvor dejligt!!! Stort tillykke med det!

Har du nogle gener?

Vi har også bestilt en scanning i september for at få den bette at se inden nakkefoldsscanning 🙂

penanipenani
    Medlem

Jeg testede positiv her d. 15 aug efter at have prøvet i ca. 14 mdr. Skal til læge her den 18 Aug. Har bestilt en tidlig skanning d 3 sept for at se om der er hjertelyd og alt er som det skal være.

penanipenani
    Medlem

Tak og i lige måde da

penanipenani
    Medlem

Jeg har længe haft spændte, store og ømme bryster. Døjer også med en smule halsbrand og har de sidste par dage været meget træt.

Hvad med dig ??

MuiMui
    Medlem

Så blev det (måske) min tur … Har i dag, 4 dage før forventet menstruation testet svagt positivt

Bambi.nueBambi.nue
    Medlem

Tillykke med gravidititen! Til jer alle sammen 😀

Tillykke til alle jer andre også! 😀 Det er så spændende en tid vi går i møde!

Jeg var i dag ved lægen ang. mine underlivssmerter, som desværre bare er blevet værre og værre – jeg har blærebetændelse, så det var godt jeg gik til lægen. Har fået pencilin, og håber at det kan hjælpe på smerterne også. Håber stadig at den lille har det godt derinde!???

Vi havde egentligt besluttet os for ikke at fortælle nogle om graviditeten, fordi det stadig er så tidligt, men min bedste veninde regnede det ud i lørdags. Hende og hendes kæreste venter barn til oktober. Det er faktisk rart, at hun nu ved det. Så har jeg en tæt at spare med, som selv er gravid 🙂 – men ellers synes vi, at det er svært at holde hemmeligt over for familie og venner, som vågent holder øje med, om jeg drikker et glas vin til maden osv. … 

Håber alt går godt hos jer!

JikeJike
    Medlem

Stort tillykke!!! Har lige taget 3 teste idag!! Og de er alle positive. Vi har været i gang i 4-5 måneder. Første månede vi prøvede havde jeg eb biokemisk abort. Denne gang har jeg flere symptomer, ømme bryster, halsbrand, smerter i underlivet. Jeg ved det er for tidligt testet, men kan alligevel ik lade vær med at glæde mig lidt.. Bestillee nok en tid imorgen. Min mens er faktisk kun 1-2 dage over tid. Hva ville i mene? Skal jeg vente med lægen?

Tillykke med det Lærke

Jike jeg tog også min test 3 dage før mens og er gravid:))
    Tillykke med det så

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.