Gravid, aug. 16 – mødregruppe i Kolding

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe August 2016 Gravid, aug. 16 – mødregruppe i Kolding

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    HelhedHelhed
    Member

Hej mødregruppe august 2016.

Er der nogle kommende mødre, der bor i Kolding-området?

Jeg er gravid med 3. pige, og vi glæder os rigtig meget. Jeg synes det kunne være hyggeligt, om der var nogle, der vil mødes til lidt hygge – måske både før baby er født, og i særdeledhed efter.

Hilsen Helle

BirgittelaBirgittela
    Member

Hej Helle,

Gad vide om du nogensinde kom i kontakt med nogen herinde? 🙂 Jeg fødte selv en pige i august 2016 og flytter faktisk til Kolding i weekenden. 

Måske du allerede er kommet i en arrangeret mødregruppe gennem din SP, så dette opslag ikke længere giver mening? 🙂 – om ikke andet, ville jeg lige give lyd på dit opslag. 

Venligst Birgitte

HelhedHelhed
    Member

Hej Birgitte.

Velkommen til Kolding 🙂

Jeg er kommet i en mødregruppe, men jeg vil rigtig gerne mødes med flere, så hvis du er frisk, kan vi evt. finde ud af noget? Måske du har lyst til at vitager til babymassage på biblioteket om 2 uger eller måske babysvømning. Det kan også være mere roligt.

Hilsen Helle

BirgittelaBirgittela
    Member

Hej Helle,

Dejligt, du er kommet i en gruppe 🙂 Min sundhedsplejerske er lidt sløv, så hun er først igang med at finde en til mig. Ved du mon hvilket område du er tilknyttet? Jeg vil rigtig gerne mødes – jeg prøver at tage til babytræf allerede på onsdag for at snuse til det – men vi kan sagtens aftale at prøve det sammen om 14 dage? 🙂 Vi har endnu ikke været en tur i svømmehallen, hun er lidt ked af det når vi bader hende herhjemme, så vi øver lidt endnu 😉 

Kærligst Birgitte

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.