Er der overhovedet nogen her?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2016 Er der overhovedet nogen her?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    cindysolvigcindysolvig
    Medlem

Synes ikke jeg kan se nogen debat for august 2016 gruppen. Så jeg ville bare lige se om jeg er her Palle alene

Jeg er lige her :).

Malene95Malene95
    Medlem

Jeg er også her! 🙂
    Bor i Horsens, og venter en lille pige til august 🙂 

fannygfannyg
    Medlem

Hej piger,
    Jeg er også her 🙂 Jeg har termin d.2.august og der er mit andet barn. Vi har en 5 årige pige og venter en pige til. Hvad med jer? Hvordan går det med jeres graviditet?

Malene95Malene95
    Medlem

Det går langsomt fremad her. Ville nu ønske tiden gik lidt hurtigere 🙂 

Døjer med slem bækkenløsning, så de næste 3 måneder må gerne gå lidt hurtigere 🙂 

fannygfannyg
    Medlem

Øv det er bare så irriterende med bækkenløsning! Jeg sidder selv med den venstre side af bækkenet låst, så kan jeg godt forstå dig når du siger at tiden må gerne gå hurtigere! Jeg synes nemlig ikke at det er særlig sjovt at sidde med så meget smerte før fødsel 🙁
    Er du sygemeldt ?

Malene95Malene95
    Medlem

Er ikke sygemeldt,  er i gang med sidste år af hf, så håber lige jeg kan klare alle eksamenerne inden barsel. Så hænger i, og har en skøn kæreste der tager alt det praktiske herhjemme! Hvad de mænd dog ikke skal gøre for os gravide 🙂 

Hvor i landet er du fra? 

Malene95Malene95
    Medlem

Jeg er fra Horsens. Går du sygemeldt eller hænger du i endnu? 🙂 

Malene95Malene95
    Medlem

Ja bestemt. Har du prøvet graviditet svømning? Det hjælper mig helt vildt igennem de værste smerter 🙂 

fannygfannyg
    Medlem

Er sygemeldt i to uger og tager til kiropraktor næsten hver dag. det går lidt bedre nu, så jeg håber at jeg kan gå tilbage på arbejde og være der indtil slutning juni. Det handler om at lære at tage det mere rolig end man plejer!

fannygfannyg
    Medlem

Ja, samme her, manden klarer det hele 🙂
    Jeg bor på Amager, hvad med dig?

fannygfannyg
    Medlem

Nej, det er noget som jeg tænker jeg kan prøve når jeg er på benene igen. Lige nu kan jeg ikke gå mere end 2 minutter og så kommer smerten i iskiasen. jeg kan næsten ikke overskue noget som helst form for træning 🙁

KristinKristin
    Medlem

Jeg er her også 🙂 bor i Odense og venter en dreng d. 13. august 🙂 

lillegormlillegorm
    Medlem

Hej med jer
    Jeg er her skam også, vi venter en dreng nr 2, termin den 23…. Jeg døjer såmænd ikke med noget udover de gener der normalt følger med ( træt, iskas, ondt over lænd og lidt vand i benene) men jeg kan da godt mærke at jeg er noget tungere og har da ondt i kroppen når arbejdsdagen er ovre …. Men 9 uger tilbage så det går da den rigtige vej

fannygfannyg
    Medlem

Hej med jer,
    Da jeg skrev sidst, troede jeg at min bækkenet var låst. Men det var faktisk noget andet, nemlig en diskusprolaps 🙁 det er ikke noget jeg skal opereres for, men det kræver omkring seks måneder genoptræning.
    Jeg er lidt i tvivl om det er en god ide at føde naturlig men en ryg som er ikke i topform. Jeg overvejer en planlagt kejsersnit men har ikke prøvet det før. Jeg vil gerne høre lidt mere om jeres erfaringer med det, hvis I har lyst til at dele dem?
    Tak!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.