rødme i tissekone

Alt om Børn Fora Debatfora Tvillinger rødme i tissekone

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    lutiluti
    Medlem

Hej

Har tvillinger på 6 år, en pige og en dreng. Er fraskilt, hvor faderen har tvillingerne i alt 14 dage ad gangen om mrd.

Seneste tid var jeg forberedt til eksamen, hvor tvillingerne har været hos deres far i alt i 14 dage. De kom hjem og har nu været i bad mindst 2 gane om ugen. Pigen, som er storsøster, vil gørel alt selv. Når hun har været på toilettet vil hun selv tørre, og når hun er i bad vil hun også selv i bad. De er i bruseren på skift, først lillebroderen også storsøsteren. Jeg fortæller hende, at hun også skal huske at rense tissekonen m.v. hvilket hun gør. Men, jeg har ikke været opmærksom på om hun gør det ordenligt. Her i går, vil jeg rense ordenligt tissekonen og hjælpe hende. Jeg blev overrasket over at se, at selve de tynde hud selve indgangen ved skamlæberne er nærmest “groet” sammen nærmest limet sammen. Som mor tænker man selvfølgelig, at man ikke var der for dem m.v. blev helt ked af. Prøver at rense dem meget skånsomt, det svir selvfølgeligt. Så, fra i går hvergang hun besøger toilettet hjælper jeg hende med at tørre og renser. Hvad gør jeg ? Vi er først hjemme igen i dk om 9 dage og her har jeg tænk mig at besøge lægen. Det er ikke noget hun har ondt eller smerte, tror bare tissekonen skal renses jævnligt. Føler mig helt, at være en dårlig mor, selvom jeg er der for dem for alt. Håber kan få noget svar, hvad jeg kan gøre.

mvh.

mor til tvillinger.

samoskatsamoskat
    Medlem

Hej luti du skal ikke være bekymret . Tror nok det er svamp din datter har og den forsvinder ikke bare at vaske og tørre tissekone hver dag. Afsted med hende til lægen og få hende tjekket. Hun kan få salve creme mod svampe det tager et par dage så forsvinder det. 

Stine19xxStine19xx
    Medlem

I min optil lyder det også meget som svamp, så det burde lægen kunne ordne smertefrit.

Og du skal ikke have dårlig samvittighed! Du kunne ikke gøre noget, eftersom dine børn befaldt sig hos din eks-mand. Synes i stedet for dårlig samvittighed, at du skal bruge din energi på at tale med din datter. Hvis hun gerne vil bade selv, må hun forstå hvordan hun bedst vasker sig.

Held og lykke med børnene

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.