kæresten og jeg er gået fra en og det påvirker vores søn

Alt om Børn Fora Debatfora Livet med børn kæresten og jeg er gået fra en og det påvirker vores søn

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    silverpigensilverpigen
    Medlem

Hej 

Kæresten og jeg er gået fra hinanden og man kan mærke at det påvirker vores søn. 

Vi kan godt snakke sammen min x og jeg og han bor stadig hjemme hos os indtil han har fundet noget andet at bo i. Men det er næsten lige som om at min kære søn ikke vil være i samme rum med sin far, men vil hellere være oppe hos min mor som bor over hos. 

Min søn bliver 2 år d. 11/10-15 og han virker ked af det og det følelse at der er lidt vrede i ham og han vil efter hånden kun sove sammen med mig. For han plejer ellers at sove i sin egen seng om natten. Selv nede i vuggestuen vil han næsten ikke sove og hellere ikke rigtig at spise men der hjemme når det er kun mig og min mor der er der så vil godt spise lidt men lige så snart han ved at hans far ikke er hjemme så spiser han rigtig godt. 

Hvad kan jeg gøre for min elskede søn jeg vil gøre alt hvad du til for at se min elskede søn blive glad og tryk igen. 

Håber at der er nogen gode råd for at hvad jeg kan gøre for min søn skyld. 

samoskatsamoskat
    Medlem

Kære silver 2 år er lidt for lille til at forstår hvad det betyder at forældre går fra hinanden, du skaber god eller dårlige stemning derhjemme. Det er klart han vil være ked af det hvis han ser du er ked af, græder eller råber . Det er godt for ham hvis du viser ham i er glade og der er ingen problemer mellem dig og kærsten for din søn skyld i må være god ved hinanden når i bor sammen endnu. Konflikter og skænderi og hvis i råber af hinanden  foran ham vil gøre ham endu mere ked af . Ved nu ikke om det sker hjemme hos dig , men ellers hvorfor har den lille endte på den måde hvor han gider ikke at være sammen med sin far  der må være en stor grund til det. Der er ikke en bål uden ild den rigtige svar til selv hjælp findes hjem hos dig. 

silverpigensilverpigen
    Medlem

Hej Samoskat 

Mange tak for dit svar og heldigvis råber vi ikke af hinanden hellere ikke hvis min søn er lagt i seng. Da han vil kunne høre os hvis det var. Jeg kommer af med mine følelser når han er i vuggestuen så jeg er sikker på at det ikke går ud over ham. Nu fandt jeg ud af igår at jeg ikke skal tale om hans far i mens han er der. Så nu er jeg begyndt på at lave nogle forskellige lege med ham der er sjove og samtidig lærrigt for ham

samoskatsamoskat
    Medlem

Var så lidt silver ja det er vigtigt uanset hvor du er såret af din kæreste du må ikke tale dårligt om ham foran din søn , snak med din kæreste med ro og tag problemet op og lade ham altid være tæt på din søn og en del af familien ellers ville din søn udvikle hade og og bliver altid utryg når faren er til sted. Det er stadigvæk et lille barn som går efter øjekontakt og følesler. 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.