gastric bypass

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    samoskatsamoskat
    Medlem

Hej er her nogen som er gravid efter en gastric bypass operation ?

FjanteFjante
    Medlem

Hej
    Jeg har fået operationen i 2011, og fødte den dejligste datter for snart et år siden (23/4-14)… Jeg har to drenge på 9 og 15 der blev født inden operationen

FjanteFjante
    Medlem

Jeg manglede mine vitaminer, og blev derfor tjekket hver 14. dag på hospitalet, og havde 4 ekstra scanninger… Jeg skulle føde på terminsdagen eller senest et par dage senere, men det var også pga jeg havde født et stort barn, og at bettepigen var lidt lille… Hun vejede 2884 g og var 50 cm lang…
    Jeg havde en del kvalme, men ingen opkast (har ikke kunne kaste op siden operationen)… Lidt mere sult (ikke meget mere), en del luft i maven men havde ikke ondt… Bettepigen var som sagt ikke så stor, men fulgte sin egen kurve hele vejen igennem og blev fulgt med scanninger… Hvilket hospital er du tilknyttet???

samoskatsamoskat
    Medlem

Hej jeg har også 3 børn som er født inden operation. Jeg fik min operation i april 2012 og er først nu gravid , har du aplevet noget særligt under din gravidet altså med meget sult , mave smerter, masser af luft og ja stort set kvalme og opkast . Hvad med babyen får den ernæring som har brug for eller bliver født med manglende vitaminer . Ja man bliver lidt bekymret for jeg får knap så lidt til mig og har mangel stort set på næsten alt . Min krop optager ikke nok  alle de vitaminer som jeg spiser 

samoskatsamoskat
    Medlem

Det er rigtigt kaster ikke mad op men du vil får kast op gener og kommer kun vand ud men alligevel det går ondt at prække sig og det ikke kommer noget ud :).  Min operation var kompliceret jeg fik brok og tarm slung 10 dage efter min operation derefter blev jeg indlægt i 3 månder og blev opereret i al 7 operationer hvor til sidste har fået sat en ballon ind i tarmen og der blev syet to tarm sameen og der åbenes et hul igennem hvor maden kan passeres. Jeg blev opererret i køgog nu skal føde i roskilde jeg ska føde kejsersnet da jeg har født 2 gange kesersnet 

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.