første lægebesøg i dag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2015 første lægebesøg i dag

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Mama_5Mama_5
    Medlem

Nøj hvor irriterende… Havde et meget længere indlæg…
    Skriver på tlf, så nok derfor den driller..skriver lidt senere, når lægebesøget er overstået

Mama_5Mama_5
    Medlem

Så sker det snart… Det første lægebesøg…glæder mig til at få vandrejournalen og bekræftelsen fra lægen

Mama_5Mama_5
    Medlem

Så er der styr på vandrejournalen og har fået en tid til nakkefoldsscanningen – så  torsdag i næste uge 🙂

Hvad med jer andre? hvor langt er i nået i forløbet?

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Jeg skal have skrevet vandrejournal på fredag og har tid til nakkefold d. 30/3 bliver virkelig rart at se at er fint. Jeg kaster voldsomt op så kan ikke lade være at tænke på om den lille tager skade selvom lægerne siger det nu kun skulle være mig det sku gå ud over.

Mumimor 2Mumimor 2
    Medlem

Hej.

Jeg var til første lægebesøg i går og fik skrevet vandrejournal. Jeg havde skrevet nogle spørgsmål til min læge ned så det gik det meste af tiden med og så lyttede hun i stetoskop (til min brystkasse, ikke maven…). Jeg fik også lavet urinprøve og blodprøve. Jeg havde egentlig forventet at lægen ville undersøge mig mere, men hun er dygtig så jeg tror at hun ved hvad hun laver selvom det virkede lidt mærkeligt at hun ikke engang mærkede mig på maven.

Og så hader jeg bare mit BMI-tal… Jeg er ikke spinkelt bygget men er altså ikke fed og går virkelig meget op i at spise ordenligt langt, langt det meste af tiden. Alligevel har jeg nu taget 2 1/2 kg på siden jeg blev gravid og er med mit nuværende BMI endt i gruppen “fed”. Nej, for… jeg er ikke fed, jeg er gravid. 

Jeg er vist vant til at være et ret aktivt og socialt menneske og det med barsel og at stort set alt i ens liv om ikke såå længe skal indrettes efter en baby kan altså godt skræmme mig lidt en gang imellem. Især fordi vores ikke just var planlagt. Hvordan har i andre det?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.