Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2015 Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Viser 9 indlæg - 46 til 54 (af 54 i alt)
  • Forfatter
    samoskatsamoskat
    Medlem

Hej sabrina velkommen til 🙂 havde det samme problem med min første børn det vil se for 16 år siden og det gik over i løbet af 3 månder efter fødsel. Tag det med ro og klø nu ikke i det ellers får du brun pletter som aldrig går væk . Kold vand , isterninger hjælper mod klø 🙂 

Hej alle jer 🙂 Jeg har lige meldt mig til her, da jeg tror min kæreste efterhånden kunne bruge et lille pusterum, haha! Jeg er 28 år, første-gangsgravid og 17+2 henne- har egentlig haft en problemfri graviditet indtil videre. Kun en gang var kvalmen så voldsom at det endte i opkast, og træthed har jeg ikke rigtig mærket noget til. Mit store “problem” er min hud. Jeg er slået FULDSTÆNDIG ud i ansigt, særligt hele kæbelinjen, hage og kinder. Er nærmest helt rød, med små kløende bumser over det hele i det område. Det tager godt nok meget på selvtilliden. Er der nogle af jer, der har samme problem eller erfaringer med om det går over igen i løbet af graviditeten.. Tak og tillykke med jeres graviditet 🙂

Hej samoskat.. Tak for dit svar.. Synes nu også det virker som et helvede at skulle gå de næste 9 måneder som et stort rødt bumsekrater.. Har bare prøvet alt “naturligt” der findes efterhåneden og intet hjælper 🙁 Håber virkelig det forsvinder af sig selv efter graviditeten.

FrysemorFrysemor
    Medlem

Så er jeg også hoppet med i gruppen og glæder mig til at følge jer

LineoLineo
    Medlem

Jeg melder mig også lige på banen.

Jeg blev endelig gravid efter 2 års forsøg- jeg er sat til d. 15 oktober.

( Jeg er 30 år og min mand 33 år)

samoskatsamoskat
    Medlem

Hej frysmor og lineo velkommen til og tillykke med jeres baby projekt

FrysemorFrysemor
    Medlem

Mange tak skal du ha – jeg glæder mig til at følge med.
    Jeg er endelig blevet gravid efter 4 gange inseminering og derefter IVF-behandling med udtagning af 16 æg – og fik heldigvis også æg til fryseren og blev så gravid på 2. behandling med fryseæg… (Deraf Frysemor 🙂 )Så det er SÅ fantastisk !!

Så til jer der har været igennem samme mølle, I har min dybeste respekt <3

Mummy_81Mummy_81
    Medlem

Hejsa

Melder mig lige ind i gruppen. Har termin 16/10-15. Min mand og jeg venter vores første barn. Jeg er 34 og han 37. Har forsøgt gennem 1 1/2 år. Havde en MA tilbage i oktober men var da heldige at blive hurtig gravid igen. Er nu 22+2 henne og lillefyren skulle være sund og rask

AutumnbabyAutumnbaby
    Medlem

Jeg er 28 år, fra Aarhus og har termin 9. november. Tillykke med jeres graviditeter, det er fantastisk. Jeg mærker lillepigen sparke hver dag nu  – jubiiii ! 😀

Viser 9 indlæg - 46 til 54 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.