Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2015 Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Forfatter
    samoskatsamoskat
    Medlem

Krydser finger for dig det her gang hvor lang er du hen nu? Hvad var årsag til de 3 tab? Har du børn i forvejen?For det er vigtigt der bliver holdt ekstra øje med dig det her gang. Sikker nysgerige vi kvinder kan bl7ve undskyld de mange spørgsmål 🙂

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Det helt okay 🙂 Ja blev os fulgt lidt oftere de første uger der ikke fundet årsag til jeg har mistet de første gange. Nu er jeg i uge 13 skal til nakkefolds scanning på mandag så håber alt stadig er fint. Nej har desværre ikke andre børn så vi håber det lykkedes nu. 

samoskatsamoskat
    Medlem

Krydser finger for dig og håber alt bliver godt og du får din ønske opfyldt , jeg venter min nr 4 jeg har en søn på 15 år og 2 piger på 7 og 4 år. Synes tiden løber hurtigt 🙂

Mama_5Mama_5
    Medlem

Mit indlæg forsvandt igen…
    Tak til samoskat og nielsen87

Mama_5Mama_5
    Medlem

Tak

samoskatsamoskat
    Medlem

Var så lidt mama 5 gå det ellers godt er du kommet over det? 

samoskatsamoskat
    Medlem

Nielsen hvordan gik det til scanning idag ? 

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Tak det gik heldigvis godt så er bare så lettet. :). Dejligt du har børn i forvejen de må være helt vilde 🙂 så lidt mama5 håber du okay trods omstændighederne.

samoskatsamoskat
    Medlem

Det var godt glæd for at høre nu må du stadigvæk passe godt på dig selv og nyd det 🙂 held og lykke med hele 🙂

samoskatsamoskat
    Medlem

Psssssssst er der nogen er jer er gravid efter en gastric bypass operation ellee blot kender nogen????

AnnikaDoulaAnnikaDoula
    Medlem

Skriv som nævnt endelig til mig på min mail annikalion@gmail.com. Måske det er lidt mere trygt end at skrive om de meget personlige tanker herinde omend her bestemt også er trygt.

I andre førstegangsgravide: har I også tanker om at kunne lide baby? De tanker behøver slet ikke være ualmindelige eller unormale. Det er jo en af de helt store overgange at gå fra at være ikke-mor til mor. Mange tanker og følelser også de bekymrende skal gives plads og forholdes til. Det kan være tungt nok. Og så meget tungere hvis man skal gå med det som alene-mor.

Skriv trygt.

Kh

Annika

samoskatsamoskat
    Medlem

Annika det var sødt af dig at tilbud dit hjælp og støtte til os 

iafteniaften
    Medlem

I går var jeg til nakkefoldsscanning. Dejligt at se, at alt var i orden med den lille baby som lå og vinkede ud til os

samoskatsamoskat
    Medlem

Nej hvor sødt 🙂 jeg skal først scannes den 29 april glæder mig til at se om babyen har det godt og alt går lige som den skal det letter lidt 

samoskatsamoskat
    Medlem

Nielsen hvordan går det er du frisk igen og din kvælme er helt væk nu??

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.