Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2015 Gravid! Andre skønne kommende mødre ?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Forfatter
    Mama_5Mama_5
    Medlem

Jeg er desværre nødt til at springe fra – jeg aborterede i søndags… en ret slem omgang… men er ok nu og når min krop er klar igen, så er vi på igen 🙂
    jeg skulle havde været 11+3 i søndags..

Tillykke til jer alle og held og lykke med det hele 🙂

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Det gør mig ondt at høre at du mistede og det var da sent det skete :/. har du nogen ide om hvad årsagen har været?

Var du blevet scannet? øv øv må virkelig være hårdt.

Et andet spørgsmål er der nogen af jer herinde der ved hvordan det fungere med sundhedsplejerske bliver man bare automatisk tilmeldt eller skal man selv kontakte en i ens kommune? og hvordan med fødselsforberedelse og familieforberedelse går man til begge dele? og er det samme sted? og opsøger man os selv dette eller får man indkaldelse eller hvordan?

abrasabras
    Medlem

Hej Annika

Tak det er sødt af dig.
    Lige nu er jeg uden overskud og har det enormt dårligt psykisk. Jeg er enormt trist og har slet ingen glæde.
    Jeg har brændende ønsket mig et barn, så jeg forstår ikke hvad der sker. Jeg græder hele tiden og har kun lyst til at sove.
    Jeg syntes det er svært, og jeg har en masse dumme tanker, fx. “Hvad nu hvis jeg ikke kan li’ babyen”.
    Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at vende dette her :'(
    Så hvis du har gode idéer, så modtages de gerne.

AnnikaDoulaAnnikaDoula
    Medlem

Godt at høre fra dig, selv om det ikke lyder til, at du har det spor nemt! Har du lyst til at skrive til mig på min mail, da det måske er lidt nemmere at dele tankerne der, så skriv trygt til annikalion@gmail.com. Vil meget gerne vende tankerne med dig. Kh Annika

PS! Held og lykke til alle herinde.

samoskatsamoskat
    Medlem

Mama 5 det gøre mig ondt håber du kommer over det og lykkes det for dig næste gang

samoskatsamoskat
    Medlem

Hej prøv at spise mango det hjælper mod kvalme

samoskatsamoskat
    Medlem

Jeg er 36 og er 7+4 venter nr 4 🙂

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Tusind tusind tak for råd med mango det skal helst sikkert prøves med det samme.

samoskatsamoskat
    Medlem

Prøv det og du vil se den stor hjælp men husk den skal være u modne, da modne mango har et høj sukker indhold 

samoskatsamoskat
    Medlem

Nielsen vi venter en tilbage melding fra dig ,så kan vi se om du kan også bekræfte mango som hjælp mod kvalme.Det vil være et stort hjælp til alle

samoskatsamoskat
    Medlem

Lige en lille bemærkning til alle husk det skal være u modne mango,da modne mango har et stort sukker indhold .Held og lykke

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Kan med kæmpe glæde og smil bekræfte at mango virker så af hjertet tak.

Har ikke kastet op siden jeg spiste mango stykkerne, så er dig virkelig taknemmelighed, det slet ikke til at tro. ( og ja timer uden opkast er STORT for mig da jeg de sidste mange uger intet har kunne holde i mig ).

Tænkte dog ikke over det med de skulle være umodne jeg tog bare 🙂 men det skal jeg huske at være bevidst om når nu du nævner det. Er højt sukkerindhold ikke godt siden den helst skal være umoden?

Hvertfald tak og til jer andre det kan varmt anbefales.

samoskatsamoskat
    Medlem

Og pigerne hold jer fra Papaya frugt spis det aldrig under gravidet det første månder det medfører til foster tab . 

samoskatsamoskat
    Medlem

Jupiiiiiii Er bare så glad jeg kunne hjælp 🙂 ja sukker er ikke så god i stor mængder under gravidet ellers udvikler du gravid sukker syg det vil vi helst ikke ved 🙂

Nielsen87Nielsen87
    Medlem

Orv det lyder da forfærdeligt godt jeg aldrig spiser papaya. Har tabt 3 gange tidligere så det må bare ikke ske denne gang.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.