andre kommende singlemødre?

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe April 2015 andre kommende singlemødre?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej og tillykke til alle jer der også skal have en baby i april 🙂 Jeg er førstegangsgravid og har termin den 12. april. Jeg nyder at være gravid og glæder mig rigtig meget til han kommer ud 🙂 Jeg kan dog godt føle mig temmelig alene om det hele, da faren til baby forlod mig tidligt i graviditeten. Så jeg tænkte på om der mon er andre der er gravide uden en mand til at støtte en, som vil dele lidt?? 

TNBTNB
    Member

Hej. 🙂 Jeg er også førstegangsgravid og alene. Jeg har termin 1. April og skal have en dreng. Jeg glæder mig enormt, men kender absolut det med, at føle sig temmelig alene og til tider ensom. Hvor i landet er du fra? Og tillykke med din graviditet! 🙂
    Knus Tnb

PnillefPnillef
    Member

Jeg må siges at være delvist enlig, er stadig kæreste med prinsessens far, men hun er lidt en hovsa, så vi var ik nået at flytte sammen, og han er ik helt klar til at vi rykker ind begge to…så vi starter hver for sig (med 130 km mellem os) og så må vi se…mangler han lidt til daglig når hun tumler og maven hopper rundt…men har heldigvis min familie tæt på, og alle omkring mig glæder sig helt vildt til hun kommer, og det gælder os mig selv.
    Jeg har os termin 12/4 🙂

Kæmpe tillykke med graviditeten – det er altid et lille mirakel <3

Knus Pernille

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.