Hvem er vi

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    KSUKSU
    Member

Hej piger. Lyst til at fortælle lidt om sig selv?

Jeg selv er 24 år, gift, 1 barn, venter nr. 2 d. 5 aug. Bor i thy.

KamakiKamaki
    Member

Glimrende forslag. Jeg er lige fyldt 40. Har en kæreste, som har to børn på hhv 12 og 14. Har ikke selv børn – endnu. Jeg bor i Viborg.

Jeg er meget i tvivl, men idag tænker jeg, at jeg skal være mor. Det kan se helt anderledes ud i morgen…

Synes ikke, det er fedt at være gravid. Har monsterkvalme, ondt i lænden, ondt i æggestokkene – livmoder – ??? – og må hverken drikke vin eller ryge smøger. Det SKAL simpelthen blive bedre – altså med smerter og kvalme. Ellers beder jeg om at blive lagt i koma i de næste otte måneder.

Tillykke til alle I andre! I er garanteret lykkelige over omstændighederne allerede nu. Det skal jeg også nok blive. Skal bare lige vænne mig til tanken. Og måske lave en form for nedtællingskalender til mit første glas Ripasso om cirka to år….

ks1985ks1985
    Member

29 år, gift, 2 børn, piger på 5 og 3 – termin 24 august, så det er meget nyt.

Ingen gener endnu 🙂

Anonymous
    Guest

Hej Jeg venter nr. 5. Har desuden to papsønner på 18 og 14. Mine egne er 25, 15, 12 og 7 år 🙂 Har ikke så mange gener, synes jeg, bortset fra lidt træthed og bekymring, men trætheden er vist permanent her hos mig 🙂

Svinger også lidt som Kamaki, for det er min og “nye” mands første fællesbarn, og jeg er 43, så det er liiiiige på falderebet.

Kan fortælle, at jeg, da jeg for 13 år siden ventede nr. 3, også huserede på augustterminen på Netdoktor. Dette er der blevet meget gode veninder ud af, og et lukket forum, som kører nu på 13 år, med snak og møder, julefrokoster og snak om MEGET andet end børn 🙂

Savner også rødvinen!! 🙂

KamakiKamaki
    Member

Hurra! En mor til fem i vores forum. Det bliver ikke mere trygt! Jeg har altså et par sprøgsmål, som I måske, måske ikke, kan hjælpe med.

1) jeg har ondt i lænden. Ej, ondt er måske overdrevet, men øm. Holder det op eller varer det graviditeten ud?
    2) De der ligamentsmerter – holder det op eller varer det graviditeten ud?
    3) Jeg er i syvende uge og når ikke til læge inden jul. Jeg HAR været hos hende, men det var til en snak om skal- skal ikke og en GU, fordi jeg var overbevist om, var noget var helt galt, fordi jeg har ret ondt. Bør jeg kortslutte et par arbejdsmæssige forpligtelser og nå til lægen inden jul alligevel? Det bliver jo tidligst efter nytår, jeg kommer til lægen, og da er jeg omkring 10. uge. Jeg er begyndt at spise vitaminer og folinsyre og jern, så egentlig er der ikke så meget at snakke om. Med mindre, jeg på grund af alder kan blive sendt til tidlig scanning eller noget… Bare sådan for at se, at alt er godt.

KristineMiKristineMi
    Member

Hejsa 🙂

Jeg er 29, bor i Odense, og er gravid for første gang. Jeg glæder mig bare rigtig meget til at den første kritiske tid er overstået og jeg kan fortælle venner og familie hvorfor jeg opfører mig lidt underligt. Juleferien var lidt af en prøvelse med kvalme, ondt i maven, ingen alkohol og ekstrem træthed uden at kunne fortælle hvorfor. 

Savner ikke rødvin, men rosé kunne jeg godt nok godt lige have et glas af 🙂

HEIHEL22HEIHEL22
    Member

Godmorgen

Dejligt at se den positive test hvor en lille ny er på vej – stadigt meget tidligt stadie – kun uge 5 – men har bestemt mig for at sende en “lille ballon til vejrs” hver gang en bekymring om hvordan dette skal gå melder sig. Har 2 dejlige drenge på hhv. 4 og 9 år som sidste år glædede sig voldsomt til at blive storebrødre, men sort uheld gjorde at jeg fik fuld moderkageløsning i uge 35 og lille bror ikke kom som ventet. Derfor i en alder af 42 glæder det mig at jeg nu ved 2 planlagte forsøg på naturligvis fik 2 streger på graviditetstesten. Forventningsfuld som bare det 🙂

Dejlig dag til jer alle.

Tes83Tes83
    Member

Så er der en 1. gangs gravid mere på banen. Er 31 år og bor i København.
    Jeg går ind i 9. uge i dag, har ikke været ved lægen endnu, så må indrømme at jeg/vi ikke rigtig har forstået det endnu.
    Dog har vi sagt det til vores forældre, da jeg herover julen, har været en slatten en, med kvalme og brug for utrolig meget hvile

truntentrunten
    Member

Jeg er 34 år og venter nr 2. Jeg har en datter på 9.5 som jeg har været alene med siden hun var et halvt år:-) jeg er nu i uge 6 med åben donor, og det lykkedes i 1 forsøg:-) så det må være ment to be! Min datter og jeg bor i Helsinge:-)

Vh

Nanna89Nanna89
    Member

Hej

Jeg venter kæresten og mit første barn er 25

Vi glæder os meget selvom det ikke helt var planlagt 🙂 

marilmaril
    Member

Hej… 

Jeg er 26 og er gravid for første gang. Bor i Odense-området. Kæresten og jeg glæder os meget til at blive forældre for førse gang. 

Coco3008Coco3008
    Member

Hej alle 🙂

Jeg er 25 år og bor lidt syd for Køge.

Graviditeten var planlagt og er nu 11+2 uger henne 🙂

Vi er meget spændte og glæder os rigtig meget, da det er vores første barn.

Anonymous
    Guest

Hej med jer

An.toniaAn.tonia
    Member

Hej mødre og mødre-to-be! 
    Jeg er 25 og venter mit første barn med min kæreste igennem 7 år.
    Det var ikke planlagt, men vi er meget glade.
    Håber at blive en af de sprudlende og overskudsagtige gravide der bare STRÅLER af lykke. Men ligenu er jeg nok nærmere den meget nærtagende og ynkelige gravide der væmmes ved ALT(og med alt mener jeg ALT!) slags mad. Det er hårdt!

Tillykke til alle. 

Nanna89Nanna89
    Member

Følger med dig har også haft vildt svært med mad især kød. Og meget kvalme og bare sagt 100 gange til min kæreste at det blever fanme et enebarn har heldigvis de sidste to uger begyndt at have det meget bedre mangler stadig noget energi men går bestemt bedre dog stadig lidt problemer med at spise kød 🙂

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.