Mærke liv?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Bebs81Bebs81
    Member

Okay, giver op! Ikke flere indlæg fra ipad

Bebs81Bebs81
    Member

Det lyder da dejligt

Bebs81Bebs81
    Member

Åh hvor er jeg træt af når jeg skriver på ipad, så kommer der ikke ret meget af mit indlæg med!! Prøver lige igen!
    Det lyder da dejligt

MarumseMarumse
    Member

Hej med jer,

Kan I mærke liv?

Jeg har kunnet mærke de første “bobler” siden uge 15, og i denne uge (uge 17) kan jeg mærke helt tydelige spark. Min mand mærkede de første spark i forgårs. Det gør altså det hele lidt sjovere 🙂

Det er vist lidt tidligt, men jeg kunne også mærke liv meget tidligt under min første graviditet. Jeg er en lille smule undervægtig (vi kan også bare kalde det slank), og moderkagen ligger sikkert bag barnet.

rikkerrikker
    Member

Jeg begyndte at mærke lidt i uge 16-17 og 17+5 var der helt sikkert de første små puf som også kæresten kunne mærke. Jeg er nu 19+2 og mærker det hver dag synes jeg.

Det har gjort det hele meget mere virkeligt, for før det har jeg ikke rigtig haft ‘bevis’ på graviditeten – ingen kvalme og knap nok en bule på maven. Den er så kommet så rigeligt de sidste 3 uger og nu kan jeg rigtig mærke at det er en tvillingegraviditet, for det går stærkt! på arbejdet er de også helt forbløffede over udviklingen på 3 uger 😮 er spændt på hvad jeg har i vente 😉

Jeg troede jeg var tidligt på den som førstegangsgravid, men tænkte at man måske kunne mærke det før med tvillinger? Men igen, jeg er også til “den slanke side” som du udtrykker det, så det er måske derfor. Og måske er jeg lige præcis til normal tid da spændet jo er vidt 🙂

I tirsdags sad jeg (igen) og holdt på maven og fik en indskydelse om man kunne se de små puf, så op med blusen og jo 🙂 kan sørme se det også, det er så vildt! Nu kan jeg sidde og bare stirre på den bare mave om aftenen, det er simpelthen det bedste 😀

Jeg har også mærket liv siden jeg var i uge 15 og det er min første graviditet. Nu er han bare bomstærk derinde og sparkene kan ses udenpå tøjet 🙂 

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.