Hvordan har I det?

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe Marts 2014 Hvordan har I det?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    vilgernevilgerne
    Member

Jeg er træt i kroppen igen mest af alt fordi maven begynder at være tung men har også bare ondt i kroppen.  Jeg fylder godt men har ikke taget videre på. 3-4 kg tror jeg og går stadigt i mine normale bukser… plukveer mærker jeg også godt efterhånden og er nu begyndt at drømme om fødslen. I nat drømte jeg at vandet gik og vågnede helt forvirret op og skulle lige finde ud af om det var rigtigt.  (Venter nr tre ingen af de to andre fødsler er gået i gang med vandet gik) 

I det store hele har jeg det godt begynder at glæde mig til bebs kommer ud. 

Hvad med jer? 

Hejsa 🙂

Er bare alt for dårlig til at svare herinde 😉 

Alt i alt har jeg det fint, har været hjemme i halvanden uge nu, og jeg nyder det.. Søvn hele natten er dog overvundet, men jeg kan vel lige så godt vænne mig til det.

Var ved jm i går(34+2) og baby blev skudt til 2300-2400 g, så hun var godt tilfreds..

Vi glæder os rigtig meget til at møde vores baby, og finde ud af hbad den skal hedde (vi ved ikke hvad det bliver), og så når det er vores første barn er det jo i sig selv rigtig stort 😀

Hvad med jer andre?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.