Hvad går ventetiden med? Nogen der er gået på barsel?

Home Forums Mødregrupper Mødregruppe Januar 2014 Hvad går ventetiden med? Nogen der er gået på barsel?

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by Johanne_Kristiansen Johanne_Kristiansen 1 week, 5 days ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Jeg selv går på barsel d. 12 december.. Helt perfekt lige inden jul, så der er tid til juleindkøb og hygge i stor stil! Plus selvfølgelig klargøring af babys værelse.

Udover det er jeg så småt gået igang med at hækle.. Har nemlig sat mig for at give min kommende datter et barnevognstæppe – helt hjemmelavet 🙂

Hvornår går I på barsel, eller er I allerede? 

Johanne 27+4

Anonymous

Hej Johanne
    Jeg går på barsel 22. Nov og glæææææder mig.
    Jeg får hele december hjemme, så der skal bages små kager, julehygges,
    slappes af med den store på 4 år og ellers klargøres til den lille ny.
    Vaskning af tøj, indretning af værelse og hvem ved måske der
    også kunne blive tid til at bage lidt kage til fryseren til alle barsels gæsterne ❤️
    Knus Sylfiden35
    30+5

allysbabs
    allysbabs
    Member

Barsel

Går desværre først på barsel, når jeg har afleveret mit speciale, hvilket forhåbenligt bliver i december, ellers bliver der ingen barsel. Det ville ellers være rart med fri i julemåneden.

knus allysbabs 29+1

ramskov88
    ramskov88
    Member

Jeg regner med og gå på barsel den dag jeg går i fødsels. kan virkelig ikke se hvad jeg skal gå der hjemme for en hel måned inden. vil da kede min røv i laser.

Kram fra

Ramskov88 29+2

Sofline
    Sofline
    Member

Jeg er så småt gået i gang med de tidlige juleforberedelser. Julegaverne skal bare være i hus i god tid så det er klart hvis jeg føder før termin. Og så skal jeg også lige blive færdig med at sy babyhængekøje og diverse babystrik. 🙂 Jeg har også to børn i forvejen, så jeg har ingen problemer med at få tiden til at gå.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.