Hvor store er i andre flergangsfødende?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2014 Hvor store er i andre flergangsfødende?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    vilgernevilgerne
    Medlem

Jeg synes nemlig at jeg er STOR allerede!

Når jeg ligger ned (især om morgenen) er det som om, maven er væltet ud til den ene side, og jeg er slet ikke i tvivl om, hvor baby er henad. Faktisk virker det til, at den er helt oppe ved navlen… Kun et barn ved NF scanning (ellers er der godt nok noget der er overset!) og svarer overens med størrelse/ antal uger. Har ingen gynækologiske undersøgelser fået, og JM har heller ikke kigget på maven endnu. Jeg buler helt enormt, og folk er nærmest i chock, når jeg fortæller, at jeg altså KUN er 16 uger henne. Synes også allerede det klemmer og trykker når jeg skal have sko på osv. Kan slet ikke huske at jeg bare var tilnærmelsesvis så stor med nummer to… Er det bare nummer tre, der er sådan, eller hvad tænker i?

f-freyaf-freya
    Medlem

Jeg er andengangs og jeg synes faktisk ik jeg et lige så stor som første gang?

Jeg er 18 uger henne nu, men sidste gang havde jeg også for meget fostervand så det er måske derfor.

Kan du ha udviklet sukkersyge? Det kan jo gi store børn. Ved dog ik om det allerede kan ses nu?

Men det lyder da vildt det du beskriver !

Sisse87Sisse87
    Medlem

Hej ..

Jeg kom lige forbi og jeg er også tredjegangsfødende.. Her tredje gang bulede min maven os rigtig hurtigt ! Jeg er idag 31+0, så har stadig et par måneder til termin og det overrasker også folk der spørger, fordi de nok tror udfra mave-størrelse at det er lige oppe over 🙂

Ved min første graviditet voksede maven ikke nær så hurtigt som både anden og nu tredje gang… Tror tilgengæld også det har meget at sige hvor kort eller langt tid der er imellem graviditeterne, for kroppen huskeer jo så fremragende hvad den skal efter første gang og hvis man, som jeg, ikke er den der har trænet sig op igen bagefter, så er der ikke mange mavemuskler til at holde noget inde 😉

Mvh Sisse

RosemynteRosemynte
    Medlem

Hej med jer.

Jeg er 15+4 i dag.

Jeg er 2. gangs fødende. Min mave buler også fint ud. Har lige været til JM i dag og hun synes også at min livemoder var fint stor, ligger lige under navlen.

Jeg hørte hjertelyd… den lyd er bare skøn.

Når jeg ligger på rygge, kan jeg fint se min bule, som indimellem også kan være lidt skæv allerede.

Mange hilsener Rosemynte

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.