Er der nogle aktive kommende martsmødre herinde

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2014 Er der nogle aktive kommende martsmødre herinde

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    baccapigenbaccapigen
    Medlem

Jeg venter også mit 5 barn, så har heller ikke så mange spørgsmål, men synes det er hyggeligt at dele tankerne med nogen eller stor familie erfaringer.

Nu ved jeg jo ikke hvornår man kommer ind under betegnelsen “gamle” mødre, jeg er selv 35 så kommer nok også derind under.

Men hvor er jeg da ked af at høre om din abort, hvor langt var du henne? Kan godt forstå at du har svært ved at tro på det..

Baccapigen 12+5

vilgernevilgerne
    Medlem

Jeg er 11+0 i dag med mit 3 barn. Nok derfor jeg følger med på side linien, og ikke har så mange spørgsmål, i hvert fald ikke indtil videre… Er i øvrigt 31 år.

Hej

Jeg afventer svar på blodprøve og skanning før jeg bliver rigtigt aktiv – tror ikke tro på, det denne gang bliver til noget, før jeg har fået det bevist. Har været igennem abort pga. kromosomfejl tidligere på året. Er 8+6 i dag og en af den ‘gamle’ mødre :-).

baccapigenbaccapigen
    Medlem

Sidder lidt og ærger mig over at der ikke er mere aktivitet her i marts gruppen..

Så er der nogen herinde eller?

Baccapigen 11+5

Jeg var 12+ nogle få dage, og vi havde lige set den lille på skanningen. Det var hårdt … Men nu prøver vi igen :-). Jeg er 39 😉

baccapigenbaccapigen
    Medlem

Øv det må have været hårdt, krydser fingre for at det lykkes denne gang.. Er det jeres første barn?..

Jeg skal have NF scanning den 2/9 og jeg er denne gang så sindssyg nervøs (har slet ikke grund til det på samme måde som dig) men har læst og hørt så mange trælse historier denne gang. At jeg tænker at jeg da umuligt kan være så heldig 5 gange at alting bare kører fuldstændig derud af. Jeg bliver jo også ældre. Så glæder mig bare til at komme op og høre at alting bare er fuldstændig som det skal være.

Langt de fleste har jo en fin oplevelse til NF, så det får du da igen 🙂

Ja, det er vores første, men min kæreste har en søn på 12 fra et tidligere forhold. Ham fortalte vi det ikke til første gang, jeg var gravid og kloge af skade har vi også valgt at vente med at fortælle det denne gang. Jeg har også svært ved at nyde det – både pga. uvisheden og nervøsiteten, men også pga. kvalmen osv. Havde håbet, det ville være gået bedre denne gang …

os2os2
    Medlem

Jeg er 12+6 i dag og sindsyg spændt ! Jeg har været til 4 scanninger indtil videre og den lille er helt perfekt 🙂
    Det første JM besøg D. 4/9. Det hele er bare så nyt og spændene 🙂
    Jeg kommer helt sikkert til at bombardere jer med dumme spørgsmål hele vejen igennem!

Tvilling1234Tvilling1234
    Medlem

Jeg er nok heller ikke så aktiv endnu, men følger med i hvad der bliver skrevet.

men det er vores første barn, er 27 år og 11+2 i dag. Skal til første scanning den 4/9 og JM den 17/9, så det bliver vanvittig spændende:o)

baccapigenbaccapigen
    Medlem

Ja det er nok bedst ikke at involvere børnene, før man føler sig lidt mere sikker.. Vi har heller intet fortalt til nogen endnu og jeg er 12+2 og det er ikke nemt at blive ved med at skjule maven. Men jeg er overhovedet ikke klar til at fortælle om det endnu, ved ikke helt hvornår jeg bliver det, men nu vil jeg ihvertfald gerne lige have overstået NF og se at alt er som det skal være..

baccapigenbaccapigen
    Medlem

Dejligt at der er nogen herinde, mon ikke snart vi alle føler os så trygge at vi tør aktivt være gravide..

Og os2 håber da at vi kan være lidt behjælpelige med nogle af dine mange “dumme” spørgsmål 🙂

Kh. Gitte 12+ 2

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.