så har jeg født :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 så har jeg født :-)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    JnetteJnette
    Medlem

STORT tillykke, men hvor er det da træls for dig, det endnu en gang skulle ende ud med en uhyggelig oplevelse (lidt mere end normalt) Men dejligt du er ved godt mod, og tak for den hurtige opdatering.. Stort held og lykke med den lille Prinsesse, og ja, du fortjener da helt sikkert amningen vil køre til UG….

Her er der intet nyt under solen, håber hver dag, at det er dagen hvor han vil komme… men ja, intet tyder på Lillebror vil ud før termin… så jeg skal nok gå og have ondt og blive mere knotten endnu :oD

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Kære mødregruppe.

Så ffandt jeg overskudet til sende en hilsen herfra holbæk barselsgang.

Føj for en omgang.  Jeg frygtede endnu et kejsersnit men dette blev efter 19 timers Sindsyg hård kamp min redning. Jeg kæmpede alt hvad jeg ku og mer til.epiduralen holdt desværre kun to timer og lattergassen fungerede slet ikke.  Så efter 18 timer hvor jeg stadig kun havde åbnet mig en cm trods fire timer med vedrop hvilket til sidst gjorde at der ingen pauser var overhovedet tiggede jeg om kejsersnit for tror seriøst jeg var besvimet af smerter følte mig bestemt døden nær. Jeg måtte vente yderligere en time før operationsstuen var klar og da hun kom ud ku de se at hun stod helt skævt så det var endt i kejsersnit under alle omstændigheder. Anden gang med kejsersnit er bare sygeligt smertefuldt men jeg holder modet oppe og æigger med den lækreste lille Ida i armene og jeg er bare helt væk i hende. Nu kæmper jeg med amningen som jeg også måtte opgive sidst håbercdet lykkes ellers snupper vi flaskerne igen 🙂 

Held og lykke til jer andre kh pernille og Ida 10-08-13 kl 20.45

SilvereyesSilvereyes
    Medlem

Fedt at høre at din lille pige er kommet til verden, trods den lidt hårde medfart..smiler håber at du får gang i amning, men ja ellers er der jo flaskerne..smiler

Må indrømme er lidt misundelig, ville ønske at vores lille pige også snart ville melde sin ankomst. Er ved at være træt af vægten og alle plukveerne, men der er jo ikke andet at gøre end at vente.

Men endnu engang stort tillykke til dig og din familie..

De varmeste hilsner

Maria 38+3

Stort tillykke med lille Ida! 🙂 Hvor stor var hun? Puha, sikke da en oplevelse og et smertehelvede du har været igennem! Godt at høre I begge har det godt, trods den lidt hårde start I har haft. Ja, synes også det var mega overskudsagtigt at skrive herinde mens du var på vej til hospitalet! 😛 Jeg vil også ønske dig held og lykke med amningen, kender godt selv til det med at det ik rigtig vil lykkes, så håber det bliver ”3.gang er lykkens gang” for mig 😉 

Pøj pøj med det hele! 🙂 

Celina 39+5 (hvor der heller ik er noget nyt, bortset fra en masse plukveer der ik bliver til mere 🙁 ) 

cynthea123cynthea123
    Medlem

TILLYKKE……

Stort tillykke til dig, håber prinsessen og mor har det godt oven på den voldsomme omgang

Du har bestemt været i vores tanker, og vi er flere der håbede at følge efter dig, men nej… Sidder stadig her med kæmpe mave og masser smerter.

Synes alligevel det var lidt vildt at du sådan kunne beslutte dig for at føde i weekenden – fedt at du lige havde overskud til at skrive en drille-kommentar kl 4 om natten med vand over det hele og veer :o)

Ønsker dig og lille Ida alt held og lykke, og håber da at høre mere fra dig når alt er faldet lidt mere på plads.

Held og lykke med amningen :o)

Camilla

MorGryMorGry
    Medlem

TILLYKKE!

Dejligt at din lille pige er kommet til verden.

kiskis
    Medlem

Stort tillykke, håber i kommer jer hurtigt, uh det er sådan et langt forløb man frygter, men godt at hun har det godt og kom helskindet til verden.
    Mon i er kommet hjem, hvor lang tid er man indlagt efter kejsersnit?

Knus og tanker fra kis 37+6

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.