Stresset baby?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    cynthea123cynthea123
    Medlem

Ny har jeg i 2 døgn haft rigtig mange plukveer og smerter i hele bækkenet. Tror hele tiden at nu bliver det til rigtige veer men der sker ikke mere end det. 

I dag harlillemanden hoppet helt vildt rundt,  og tager ikke mange pauser,  og såssidder jeg og tænkerppå om han mon er ved at blive stresset (eller hvad sådan en lille en i maven kan blive) 

Atblive født er jo utrolig voldsomt for en baby og rigtig hårdt, så mon det her “optakt ”  påvirker ham??? 

Mon der er nogen der ved noget om det??? 

Camilla 38+1

JnetteJnette
    Medlem

Tror ikke du skal være urolig…. her er der også gang i den, og ja de der skide plukveer de værker i både “down there”, lænden og ryggen…. forrige nat, der sved det helt op til skulderbladene :oD Men hold øje med klokken, når de er der, om der er noget interval i det… Og husk at få slappet af/sovet, når tiden er til det, og du kan leve med smerterne… for det varer jo ikke længe, til det er “showtime” og du skal bruge alle dine kræfter og koncentration :o)

Jnette 37+6 (et par timer endnu :oD)

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Min pige har også været meget aktiv i dag efter flere dages relativ stilhed, det tænker jeg bare er godt da aktiviteten kan være med til at modne livmoderhalsen. Men ellers har jeg det som dig, møg træt af, at de plukveer ikke vil blive til noget seriøst.

mange hilsner P 40+0

kiskis
    Medlem

Kan huske ved min anden fødsel at der var mega meget uro to tre dage før selve fødslen, troede seriøst at det var ved at være tid, men falsk alarm… Tre dage senere var jeg ikke i tvivl, der begyndte pluk veerne at komme med pæne intervaller og nive mere… Så tænker at det er tegn på at der snart kommer gang i en fødsel, men igen man ved aldrig. 🙂 held og lykke når tiden er.
    Kis 37 uger

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

jo tak, i dag synes jeg nu at følelsen i maven har ændret karakter, meget ureglemæssigt får jeg menstruationslignende “smerter” i lænd, foran og ned i venstre side, tror også at slimproppen er gået over et stykke tid faktisk. sådan lidt i små klatter, ja lyder vildt klamt. Har I andre også meget vandigt udflåd? nogle gange er jeg lige ved at blive i tvivl om vandet mon er gået for bliver nødt til at skifte til tørt undertøj.

vh P 40+0

cynthea123cynthea123
    Medlem

Tror også min prop kom i toilettet forleden.  Der lød et plop. 

Har haftudflåd de sidste mdr men de sidste 2 dage har det faktisk taget til,  men det er helt sikkert ikke vandet.  Hvis

s du tager et bind på skulle det vist blive fyldt i løbet af en time eller 2 hvis vandet er gået.  Det har jeg lært et sted. Uha det er sspændende. Med hehensyn til den stresset baby,  så er han mere rolig i dag,  stadig godt i gang men ikke så meget som de sidste par dage hvor han nærmest ikke sov,  så er ikke så bekymret mere.  

JnetteJnette
    Medlem

For en halvanden måneds tid siden, synes jeg der lå noget i toilettet som lignede en “hvid gullig prop” (Ja man deler en masse dejlige detaljer med hinanden når man er gravid og/eller har børn :oD haha) men ja det med udflåd har jeg også haft længe… og jeg ved ikke om jeg bare sveder meget eller småtisser lidt, men den sidste uges tid, har jeg også måtte skifte trusser indimellem….

Da jeg skulle have Nina Maja, der begyndte mit vand at sive, og det var først næsten et døgn senere, at der kom en “skylle” som jo så var grønt :o/ oppe på sygehuset…

Jeg har sagt jeg gerne vil prøve at føde i vand den her gang, så håber ikke der er grønt fostervand den her gang… for så må man jo ikke…. Håber virkelig du fik dig en god oplevelse med din fødsel den her gang ArnoNille…. :o)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.