Her er 12 tidlige tegn på, at du er gravid!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2014 Her er 12 tidlige tegn på, at du er gravid!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    LoneLone
    Deltager

Stort velkommen til en ny helt ny gruppe – nemlig April 2014! :o)

Det hele er stadig meget (!!) nyt, så måske er du ikke heeelt  sikker på, at du er gravid, selvom testen viser to streger? 

Eller måske kigger du herind i mødregruppen, fordi du skal teste lige om lidt – og har et lille håb om, at den viser positiv denne gang?

Måske kan denne artikel gøre ventetiden lidt mere spændende – her får du ihvertfald de 12 tidligste tegn på graviditet.

Hvilke tegn har du?

Jeg har testet i går og i dag (menses skulle være startet søndag) og de var begge svagt positive, så vi venter et par dage og tester så igen. Vi håber begge inderligt, det lykkes denne gang efter en hård omgang i de første tre måneder af året – meget kvalme og en ulykkelig slutning på graviditeten. Desværre havde barnet trisomi 13 og jeg fik en abort i 12+nogle få dage.

Jeg er lidt dårlig om morgenen og min mave er begyndt at te sig – men tror ikke helt på det endnu – ikke før jeg har taget en tydeligt positiv test og har været hos lægen …

LoneLone
    Deltager

Jeg kan godt forstå, at du lige vil holde lidt igen med at tro på det. Men du skal alligevel have et tillykke herfra – og et velkommen til mødregruppen:)

– Lone, redaktør

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.