nu nærmer tiden sig.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 nu nærmer tiden sig.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Hej alle. 

Hvordan har I det. Jeg er 37+1 og har allerede været på fødegang to gange fordi jeg synes der var ugler i mosen 😉 men lillesøster er vist alligevel svært tilfreds med at blive båret rundt på.  Jeg synes virkelig det er tungt og hårdt nu og nattesøvn er der ikke meget af. Øm i baller og rug når jeg har rundet de fire timer på langs. Men nu får det heldigvis snart en ende. Bekymrer I jer om fødslen? 

Bedste hilsner fra mig

mariamor2mariamor2
    Medlem

Det er ved at være oppe over nu 🙂 Jeg er idag 38+1, og har lige fået af vide igår, at jeg skal have kejsersnit på mandag. Jeg har længe døjet med leverbetinget graviditetskløe, og får medicin – men medicinen kan desværre ikke holde det nede mere, så nu syns de han skal ud… Så lige pludselig får jeg et juli barn istedet for et august barn.
    Syns det er underligt at tænke på, at han kommer på mandag…
    Held og lykke til jer alle sammen når tiden kommer 🙂

Mange sommer hilsner fra

Maria.

SilvereyesSilvereyes
    Medlem

Hej..

Ja nu vare det ikke længe endnu. Kan kun nikke genkende til det du siger, synes jeg er øm alle steder, men ja jeg timer på langs er absolut maks, og somme tider kun 2 så det op og tisse..grin
    Jeg døjer rigtig meget med vand i kroppen, og specielt i underben og fødder, til et punkt hvor det er ekstremt, så har måtte ud og købe et par støttestrømper.

Men hvad nu har jeg også bare haft en super nem graviditet, så må jeg leve med at den sidste måned bare er noget lort.

Glæder mig til at se hvornår hun ankommer, termin er d. 23 august, men alle folk der ser mig har en mening om at det bliver før. Har overvejet at starte et vædemål…griner

Men nyder sommeren i fulde drag, håber jeg også i gør.

Varme hilsner fra

Maria 35+1

kiskis
    Medlem

Pyh synes heller ikke de sidste uger er sjove, har fem uger til termin, men håber seriøst at hun melder ankomst før, hvis varmen fortsætter. Det ser ud til at hun ikke lige bliver den mindste trods det at det er en pige ( har to drenge). Trøster mig med at de jo kan måle fejl.

Nervøs for fødslen, ja det begynder at nærme sig nu, så kan godt mærke at spændingen og uroen spreder sig, skal til Jm om 2 uger, håber vi får lagt en god plan der kan give mig lidt ro. Sidst ved lægen lå pigen på tværs, så håber hun har fået stillet sig i hovedstand nu.

Nattesøvn, er sparsomt, kan bare ikke sove da hun begynder ar dreje rundt når jeg lægger mig ned og det giver sådan kvalme. Har bækkenløsning, så smerter voldsomt hver gang jeg vender mig i sengen. Så sender mine drenge i børnehave og tager et ekstra hvil i løbet af dagen, og håber på at de sker noget inden for et par uger.
    Kis 35+1 sep gruppe termin2.sep

kiskis
    Medlem

Rigtig meget held og lykke med kejsersnittet Maria, håber i kommer godt over det, ja man kan hurtigt havne i en anden gruppe, enten af den ene eller anden årsag.
    Kis 35+1

skurvognskurvogn
    Medlem

Her er der heller ikke meget nattesøvn, og det har der ikke været i mange måneder. Jeg har ikke nogen specifik grund, jeg kan bare ikke finde ro. Det er vildt irriterende for det ødelægger humøret og energien i løbet af dagen, hvilket jo går ud over de andre børn og den stakkels mand. Modsat de fleste håber jeg at gå over tid – gerne mindst en uge, for vi har lige et soveværelse, som skal bygges færdigt øf gulvet kommer først i den uge jeg har termin…. Så vi bygger og bygger (selvom mit tempo efterhånden er temmelig ynkeligt)

Nu varer det vel ikke længe, før vi skal læse de første fødselsberetninger 🙂

Skuevogn

cynthea123cynthea123
    Medlem

Han må gerne komme NU… 

Har lige været til jm og lillemanden har lagt sig dybt ned med hovedet men der er desværre ingen tegn på fødsel endnu,  der er også 3 uger til termin men man har jo lov at håbe. 

Her er Kvalmen kommet tilbage,  bækkenløsning på sit højeste og søvn  en by i Rusland. Desuden ligger der en stakkels elefant et sted og mangler sine ben for den har jeg da fået. 

Men prøver trods alt at nyde sommeren med mine todejlige piger og manden. 

Glæder mig til at høre hvornår folk føder. 

Knus isommervarmen Camilla 37+0

kiskis
    Medlem

Det lyder som om du er hårdt ramt, tror da mine drenge bliver kede af at elefanterne mangler benene når de skal i cirkus på lørdag …. Spøg!

Lyder som om du holder hovedet koldt i varmen, og dermed humøret, håber også at jeg kommer til at høre til august terminsgruppen, har termin 2. Sep, men man ved aldrig. Spændt på Jm besøg midt august, for at vide om baby ligger rigtigt.

Kis 35+3

cynthea123cynthea123
    Medlem

Han må gerne komme NU… 

Har lige været til jm og lillemanden har lagt sig dybt ned med hovedet men der er desværre ingen tegn på fødsel endnu,  der er også 3 uger til termin men man har jo lov at håbe. 

Her er Kvalmen kommet tilbage,  bækkenløsning på sit højeste og søvn  en by i Rusland. Desuden ligger der en stakkels elefant et sted og mangler sine ben for den har jeg da fået. 

Men prøver trods alt at nyde sommeren med mine todejlige piger og manden. 

Glæder mig til at høre hvornår folk føder. 

Knus isommervarmen Camilla 37+0

cynthea123cynthea123
    Medlem

Jeg prøver da på at holde hovedet koldti varmen.  Min familie har vVæretsøde at lave rrigtig meget med pigerne og så har jeg taget mig sammen når de har Været hjemme eller vi har Været ude sammen .  Kis

s,  jeg skal se om jeg kan få afleveret fødderne tilbage inden lørdag men de sidder godt nok godt fast 🙂 HpHåber for dig at du bliver medlem af “vores”  gruppe 🙂 

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.