Artikler om din graviditet – lige her

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2014 Artikler om din graviditet – lige her

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    LoneLone
    Deltager

Det er stadig tidligt på måneden, og mange har derfor endnu ikke fundet ud af, at de er gravide og skal føde til marts i 2014! Det er derfor, at der endnu ikke sker så meget herinde.

Men bare rolig. I løbet af de næste par uger vil mange flere tilmelde sig – og så vil I langsomt få gang i debatten herinde. Sådan har det været i alle de år, vi har haft Alt om Børn.

Vidste I, at Alt om Børn engang hed Netdoktor Babyklub? Faktisk startede Netdoktor Babyklub med bare at være nogle debatter om graviditet og børn på Netdoktor.dk. Men i løbet af nogle måneder, så blev snakken så livlig, at Netdoktor besluttede at give de gravide deres helt eget site med artikler, blogs og en masse mødregrupper.

I mange år var Netdoktor Babyklub den største klub for gravide og forældre – og det var her, man skulle være, hvis man ville have gode snakke om alle sine tanker om graviditet, fødsel og det at blive forælder.

Du kan stole på os
    I dag er der mange andre sites på internettet, der tilbyder internet-debatter for gravide. Men Alt om Børn er fortsat det eneste sted, hvor artiklerne er skrevet af jordemødre, læger, sundhedsplejersker og andre lægefaglige eksperter – med nøjagtigt samme høje lægefaglige niveau som på Netdoktor.dk. Det er vi stolte af – og det håber jeg også, at I er!

Sig til, hvis der er noget I mangler herinde – så ser jeg, om jeg kan hjælpe jer med at finde det.

Hvis I ikke allerede har set det, så kan I finde alt om første del af jeres graviditet lige her 

Husk også at tilmelde jer vores graviditetsmail, så du kan følge din graviditet uge for uge 

Vi ses herinde!

– Lone, redaktør

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.