Hvem har født?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Hvem har født?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    NellemorNellemor
    Medlem

Hvor mange af gruppen har født?
    Jeg fødte selv den 4 juni (39+0) en stor dreng på 3748g og 52 cm.
    Det er så skønt at have overstået fødslen og jeg kan bruge meget tid på bare at beundre ham.

lillelillylillelilly
    Medlem

Stooort tillykke med ham! Jeg fødte en lige så stor pige 8/6, på 3747g og 52cm. Gik fødselen godt? (:

Moni89Moni89
    Medlem

´Hej jeg har ikke født endnu men går og venter har 10 dage til termin, så er spændt.

marliamarlia
    Medlem

Jeg har født en lille pige d. 10.06 på 3520 g. og 51 cm. Endte med akut kejsersnit, så det var lidt af en omgang samt fandt ud af 3 uger før termin (d. 6/6) at jeg havde/har en blodprop i hø. lår, så ikke den bedste afslutning på en ellers god graviditet…
    Men vi har det godt og det er jo det vigtigeste 🙂 så nu mangler vi bare at få styr på den blodprop..

Marlia

NellemorNellemor
    Medlem

Lillelilly: det er da sjovt at de vejede det samme, hvordan gik din fødsel?

Marlia: det var da noget værre noget, håber der snart kommer styr på blodproppen, men en fin størrelse på lillepigen.

marliamarlia
    Medlem

Tak for ordene nellemor 🙂
    Ja håber os snart det bliver bedre, er ved at være lidt træt af at stikke mig hver dag med blodfortyndende samt tage piller for det + jeg render til blodprøver hele tiden, fordi tallene ikke rigtig vil som de skal.. Det er ski lidt trist når man nu bare gerne vil koncentrere sig 110% om sin lille prinsesse..
    Ja en dejlig størrelse men hun er godt nok vokset, er spændt på sundhedsplejersken besøg i morgen..

Går det godt med dig og din guldklump ?

NellemorNellemor
    Medlem

Min guldklump er nu 4 uger og er begyndt at være opmærksom på hvad der sker omkring ham. Men han synes at han kun skal sove i mine arme og det er sørme hårdt, når de 2 andre også vil have lidt mor tid.

Hvordan går det med dig og din prinsesse, er hun vokset meget?
    Martin blev vejet for 2 uger siden og han har kun taget 60 g på, men kan mærke at amningen går bedre og at han føles tungere.

JanbyJanby
    Medlem

Jeg fødte en søn på 2300gram 6 uger før tid.

marliamarlia
    Medlem

Min lille pige vokser der ud af, på en uge og to dage havde hun taget 400 g. på. Hun blev 4 uger i mandags, men synes os det er hårdt, fordi hun stort set kun vil sove i mine arme og farmand dur ik..
    Hun er os mere med, men synes hun græder meget og kan ikke altid finde ud af om hun er sulten, træt eller har ondt i maven..
    Synes ikke jeg laver andet end at rende rundt med hende på armen, amme og skifte hende 🙂 det ski ikke meget søvn jeg får, for når hun endelig sover vil jeg jo gerne rydde lidt op, vaske tøj osv. håber snart det bliver bedre og hun kommer ind i en ordentlig rytme..

Hvordan klare din lille gut varmen ? Lica fik varme knopper over hele kroppen her den anden dag og var rigtig ked og utilfreds hele dagen og hele dagen efter… :((

Hvis det går bedre med amningen, mon ik så har har taget godt på til næste gang 🙂

MorTullerMorTuller
    Medlem

Jeg fødte en pige 16 maj 36+1 uge henne. Så jeg blev båret ned fra anden sal med hoved først af fire ambulance mænd. Og kørt på hospitalet i ambulance for at føde en dejlig pige kun 6,5 time efter vandet gik.
    Håber alle har det godt og fødslen ikke var for slem.
    Morliller

Moni89Moni89
    Medlem

Så har jeg også født men det ente med at jeg gik 12 dage over tid. så fødte i juli i stedet for juni. fik akut kejsersnit, da det viste sig at lille manden lå godt nede i bæknet med rumpen og han havde næsten ingen fostervand tilbage.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.