Barsel?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    skurvognskurvogn
    Medlem

Hej Allesammen

Er de første ikke begyndt at gå på barsel?

Ih jeg glæder mig – jeg har lige to uger mere og så er der sommerferie, som i år bliver barsel i stedet.

Hvad skal I lave i sommerferien/barselen? Det kan jo ikke blive til flyver-ferier i år, men det kunne da være nogen havde en anden sjov/fed/god id e til noget man kan lave i en ret tyk udgave 🙂

Skurvogn

Jeg har været på “barsel” siden slut april grundet sygemelding/bækkenløsning, så synes egentlig bare tiden går møg langsomt 🙂 Men kan godt forstå du glæder dig. Jeg tager op til mine forældre og besøger dem i deres fantastiske sommerhus i Hirtshals, mens min kæreste tager en ordentlig mandetur på Roskilde. Total afslapning og jeg flyver faktisk derop (Kbh-Ålborg) – men jeg har også først termin d. 31. august – så en lille flyvetur er okay.

JnetteJnette
    Medlem

Hej!

Ja jeg har været på uventet barsel siden 1. april…. Jeg blev nemlig fyret lige da jeg fortalte om min graviditet.. havde ellers endelig fået et godt fuldtidsjob efter diverse vikariater og deltidsstillinger og ikke mindst DAGPENGE :(…. Så jeg har været ved at søge og har haft en enkelt vikardag… sgu lidt fesent.. havde regnet med det blev 3-4 måneder med dagpenge, istedet bliver det så til 16 måneder 🙁 IKKE særlig fedt for en i forvejen skrantende økonomi… Der køres så sag mod arbejdet, men den kan jo godt trække ud i et års tid 🙁 Men håber sgu godt nok de får et nøk over snuden, og forhåbentlig kommer til at koste dem noget godtgørelse til mig.. selvom det ikke ændrer på, jeg står uden arbejde efter barsel….

Men ja, jeg går på ferie i næste uge, og når den er slut, så hedder det så officielt barsel, så behøver jeg ikke tænke på ansøgninger og jobnet…. For I kan nok forestille jer, hvor nemt det er at få job, og så som rimelig højgravid (efterhånden)

Vi skal i sommerhus her i Danmark… Jeg får en del plukveer som bider lidt, hvis jeg hopper for meget rundt, men vi får da cyklet, gået småture, og forhåbentlig også svømmet… Vi har også en pige på 3 år, så helt lad kan man ikke blive :oD SÅ vi håber bare den sidste tid bliver god, og prinsessen tager godt imod Lillebror engang i august :o)

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Jeg går på barsel i morgen jubiiiiii det blir godt for min ømme krop. Døjer meget med plukveer og ekstrem livlig baby.  Er klasselærer i en 1.kl med 25 dejlige unger og der er bare meget at se til så jeg har bare kastet mig på sofaen når jeg kom hjem og havde hentet vores store datter på fem fra børnehaven.

Bedste hilsner herfra.

cynthea123cynthea123
    Medlem

Jeg har været på “barsel” siden 27/12 pga opkast og derefter bækkenløsning.

Så tiden har været LAAAAANG.

Om 2 uger har pigerne ferie fra skole og børnehave, så der skal vi (så vidt muligt) hygge os med små ture fra hjemmet, En weekend i sommerhus i Jylland med min mor og forhåbelig (hvis manden da kan få lidt fri) i vores sommerhus på lolland – og her ville en tur i Knuthenborg vel være på sin plads. Man kan køre rundt og kun lige stige ud af bilen når det passer en.

Ellers skal der ikke ske så meget, afslapning og hygge. Prøver at nyde mine store piger for det for alvor går løs med en baby :o)

Camilla

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.