Projekt baby

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    baccapigenbaccapigen
    Member

Så er projekt baby skudt igang 😉 og hvem ved måske bliver det denne mødregruppe jeg skal være medlem af.. Hvis det lykkedes så er det mit 5 barn, jeg er altid blevet gravid i første forsøg. Men denne gang er min mand desværre ikke hjemme omkring ægløsning og det vanskelig gøre det jo lidt..

LoneLone
    Participant

Hej Baccapigen

Det bliver spændende! Især hvordan du vil klare den, når manden nu ikke er hjemme.. hehe.. hvor lang tid er det nu, at sædcellerne er levedygtige i livmoderen?

:o) Lone

baccapigenbaccapigen
    Member

Hej Lone

Ja man må jo tænke kreativt 😉 jeg ved faktisk ikke hvor længe de kan holde sig, men er det ikke et par dage?
    Han tager afsted natten mellem mandag og tirsdag, så har sagt til ham at han må vække mig inden han kører så jeg kan få et lille afskedsput 😉 jeg har ikke en speciel regelmæssig cyklus, så ved ikke lige 100% hvornår jeg har ægløsning.
    Er du gravid?

Gitte

LoneLone
    Participant

Hvad så? Fandt I en løsning på problemet eller?? ;o)

baccapigenbaccapigen
    Member

He he ja der var jo ikke meget andet at gøre end en omgang inden han tog afsted og igen da han kom hjem 😉 men tror faktisk at det lykkedes alligevel, tror jeg er gravid, men må jo vente lidt endnu for at kunne få det bekræftet 😉

LoneLone
    Participant

Uh – spændende!

baccapigenbaccapigen
    Member

Kunne ikke lade være her til morgen, havde en graviditetstest til at ligge fra sidste gang, udløbsdato for længst udløbet og jeg skal først have mens omkring man, tirs el. onsdag i næste uge.. Så var sikker på at den ville være negativ, meen tænk nu hvis 😉
    Jeg vidste det jo egentlig godt i forvejen at jeg var gravid, men dejligt at få det bekræftet med 2 fine streger på testen..
    Så mod alle odds er jeg alligevel blevet gravid og har nu meldt mig ind i Marts mødregruppen 😉

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.