Sol, sommer og bar mave

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 Sol, sommer og bar mave

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    cynthea123cynthea123
    Medlem

Sidder i haven (i skyggen) med bar mave,  chailatte og en masse gratis – babyblade og nyder for en gang skyld at være sygemeldt 🙂 

Har da ogsåcomputeren med yde og har fundet et skønt sted i kbh hvor man kan få graviditetsmassage med lidt ekstra wellness (fod pleje og ansigtsmaske) 

Tror nok lige jeg skal ha bestilt mig en tid der.  Detgælder om at forkæle sig selv for baby kommer.

Hvad laver i andre på sådan en dejlig fredag? 

Camilla 28+2

Det lyder godt nok skønt!

Jeg selv sidder og nørkler med at sy et nyt puslepude betræk til den efterhånden godt slidte pude 😉 Terassedøren står åben og jeg nyder fuglenes kvidren. Den første bog af Fifty shades serien ligger dog og venter på mig når jeg er færdig med det her, mangler kun 100 sider ca. Og havde tænkt mig de lige skulle kværnes inden jeg henter mine drenge fra institution 😉

Celina 29+2

Er lige blevet færdig med den første bog her til aften, du kan roligt glæde dig! 😉 God fornøjelse..

God weekend til dig også 🙂

cynthea123cynthea123
    Medlem

Åh det lyder også hyggeligt. Jeg ville også gerne sy, men kroppen kan ikke holde il at sidde i den stilling så længe.

Nu har jeg fået læst de fleste af min gravid (ikke gratis – dumme tlf) blade og skal også i gang med serien af fifty shades, håber de er så gode som jeg har hørt :o)

Rigtig ghod weekend til alle 

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.