Ikke så meget liv?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 Ikke så meget liv?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    mariamor2mariamor2
    Medlem

Hej Alle 🙂

Bliver nødt til at høre om nogle af jer, heller ikke mærker så meget liv pt? De sidste 2 dage, har jeg næsten ikke mærket min lillemand – og han plejer ellers nok at sparke fra sig… Heller ikke når jeg puffer til ham – hvor han normalt ville puffe tilbage… Er det normalt mon?

Kh Maria 30+1.

SilvereyesSilvereyes
    Medlem

Har læst et sted at hvis man drikker eller spiser noget koldt skulle det sætte gang i baby..smiler
    Synes også selv at der er mere liv hvis jeg drikker noget koldt eller spiser en is..grin ikke at jeg mangler liv. MEn hvis ikke det virker kan du jo prøve at ringe til din jordemoder hun kan nok fortælle om det normalt eller..smil

Håber alt er vel

Maria 27+1

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Jeg mærker utrolig meget liv nærmest døgnet rundt men jordemoderen sagde at jeg godt ku forvente hun blev meget mere stille i takt med at pladsen men hvis ikke jeg mærkede hende et par gange om dagen så sku jeg tage kontakt så det vil jeg da råde dig til at gøre.  Håber alt vel.  Hilsen p 29+2

skurvognskurvogn
    Medlem

Hej

HVis det er væsentligt anderledes end normalt, tror jeg altså også, du skal ringe til din jordemoder/læge og høre, om alt er ok. Min jordemoder sagde sidst jeg var der, at fra uge 30 skulle jegmærke liv hver dag.

Skurvogn

Anonym
    Gæst

Hej alle.
    Jeg var på fg i aftes og fik lavet en hjertekurve – lillebror har det heldigvis rigtig godt 🙂 De sagde deroppe at man hellere skulle komme en gang for meget end en gang for lidt 🙂 Han er stadig ikke særlig aktiv, men har da heldigvis mærket ham her til morgen 🙂
    Tak for alle de gode indlæg og råd 🙂

Kh Maria..

Hejsa.. 

Jeg er med på skurvogns indlæg Maria.. Du skal kunne mærke liv hver dag efter uge 27-28, og hvis aktivitetsniveauet daler i en så væsentlig grad som du beskriver, så ville jeg altså tage kontakt til ambulatoriet for gravide der hvor du skal føde. De vil kunne tilbyde dig en scanning og se om alt er som det skal være. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig, bare for at være på din sikre side. Selv den mindste tvivl eller bekymring skal du tage alvorlig så langt henne i graviditeten 🙂 Mht pladsen, er der stadig masser pt, hvorimod hen mod slutningen af graviditeten bliver bevægelserne mere glidende eller rullende, og du vil i den grad kunne mærke når dit barn skifter stillingen i maven, så længe det ik står fast kan det slå “kolbøtter” derinde 😉

Pøj pøj med det, og håber selvfølgelig alt er som det skal være!

Vh Celina 28+4 (3.gangs)

Det var godt at høre! 🙂 Ja den har jeg også fået af vide et par gange nu med, hellere en gang for meget end en gang for lidt 🙂 Men derfor kan man jo godt blive i tvivl om man “bare” er for pylret eller bekymrer sig for meget, og så er det jo godt med et forum som dette, hvor man kan dele lidt ud af sine tanker og bekymringer..

Vh Celina 🙂

SilvereyesSilvereyes
    Medlem

Det er dejligt at høre, der er ikke noget værre end at gå rundt og spekulere..smiler og det
    Kommer man ski hurtigt til…griner

Maria 27+2

Anonym
    Gæst

Det kommer man smadder hurtigt til – syns nu ellers ikke jeg plejer at gå og pylre – men det gjorde jeg så igår 🙂 Dejligt at få vished – og at kunne sove stille og roligt hele natten 😉

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.