Sur, træt og intet overskud

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 Sur, træt og intet overskud

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    SilvereyesSilvereyes
    Medlem

Er da super træls at du altid har det sådan, og ja så er 3 måneder jo meget lang tid..smiler
    Har du måske evt overvejet at snakke med nogen om det. Det er ikke fordi jeg skal være klog
    Men lyder lidt som den måde jeg havde det på da jeg havde en depression..smiler

Synes næsten du skulle overveje at snakke med din læge..smil

Håber det bliver bedre for dig, så du kan få lidt godt ud af den sidste tid

Maria

cynthea123cynthea123
    Medlem

Sur, træt og intet overskud…..

Jeg kan ikke holde mig selv ud mere.

Jeg sidder her hjemme på 5 mdr nu med kvalme/bækkenløsning, og der er stadig 3 mdr til at baby kommer… Jeg er ved at blive idiot.

Jeg er træt hele tiden og det hjælper bestemt heller ikke på overskudet.

Jeg prøver at slappe af i løbet af dagen. så jeg er frisk til pigerne (på 5 og 7) kommer hjem, men alligevel så ender det med at jeg skælder dem ud og bliver rigtig sur – over ingen ting.

Så sidder jeg der i sofaen med dårlig samvittighed over at ha skældt dem ud, og så vælter tårene frem.

Jeg vil så gerne lave noget med pigerne som jeg altid plejer, men mit bækken gør bare at jeg ikke kan særlig meget, uden at betalen en rigtig høj pris i mange dage efter.

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 3 mdr er lang tid, hvis man skal gå og være sur og træt hele tiden.

puha havde bare lige brug for at komme ud med det……

Camilla

Åha det lyder ik sjovt, kender godt følelsen selv, men det er vist ik så slemt som det du beskriver.. Jeg har selv bækkenløsning og har to drenge på knap 2 og 4,5 år, og min mand arbejder 3-skiftehold, så jeg står tit med børnene alene, hvor jeg ofte også er meget træt og har ikke meget overskud. Jeg tror det vigtigste er at I bare sammen, og så skrue forventningerne ned til hvad I foretager jer sammen. Måske det også er en mulighed at I kan være sammen på en anden måde end I plejer, og I derved lærer hinanden af kende på en ny måde. Dine piger er jo også store nok til at du kan fortælle dem hvordan du har det og sætte ord på dine følelser, det tror jeg godt de ville kunne forstå..

Men ja tre måneder er lang tid at gå og have det sådan, så måske du bare skal forkæle dig selv ekstra meget og tænke på at det vigtigste er at du har det godt. Forkælelse kan jo være mange ting (svømmehal, ansigtsbehandling, graviditetsmassage, zoneterapi, god mad, biograftur osv.), og det kan måske være med til at give dig et større overskud så den sidste tid ikke bliver så slem..

Håber det bliver bedre 🙂

Celina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.