Lægeattest i forbindelse med rejse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Lægeattest i forbindelse med rejse

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    abc2010abcabc2010abc
    Medlem

Det er lige gået op for mig, at hvis man rejser til Tyrkiet med mindre end 12 uger til fødsel skal man medbringe en læge attest med termin tidspunkt skrevet ind samt information om graviditet, det kræves at graviditen forløber problemfrit. Er der nogle herinde der har fået en sådan, og evt. giver ligge dele den, min læge vil nemlig gerne have mit udkast og det skal skrives på engelsk, så søger lige den lette løsning her:) Og jeg er den heldige ejer af en fantastisk graviditet uden nogen former for gener.

Held og lykke til jer alle med den kommende fødsel og sidste del af graviditet

Hilen en kommende mor for første gang:-)

SachaSacha
    Medlem

Har fundet et eksemple til dig via google ..

Download a standard medical certificate for pregnant passengers“TO WHOM IT MAY CONCERN

Re: Patient name: ____________ 

DOB: ___________ 

Last Menstrual Period: ____________ 

Estimated Date of Confinement: ____________ 

Proposed dates of air travel: _______________ 

In my opinion this lady has an uncomplicated single pregnancy of ____weeks gestation 

and is fit to fly for her booked journey with your airline. 

Yours sincerely, 

__________________ Signature of Doctor or Midwife 

_Stamp or written details of Doctor or Midwife 

Date:_____________”

Det er fra en pdf. fil fra Emirates..

abc2010abcabc2010abc
    Medlem

Hvor er du god 1000 tak for hjælpen, har ved læge besøg i dag vist den til min læge og det var en god hælp for ham, han underskriver dog først lige i næste uge lige inden vi rejser

SachaSacha
    Medlem

Godt du/i kunne bruge den 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.