Bækkenløsning !

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2013 Bækkenløsning !

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    cynthea123cynthea123
    Medlem

Sidderr her i samme båd :o(

Husk at paasse godt på dig selv.

Har du noget godt at sove med mellem benene??

Skulle hilse og sige at det er skønt at komme ned i vand.

Og….. Så er der nogle der siger at akupunktur hjælper.

Der fik du lige de fif jeg har fået.

Rigtig god bedring.

Camilla

loumadloumad
    Medlem

Surt opstød!!
    Så er man lige begyndt at affinde sig med en hverdag med kvalme, som om det ikke er nok, så skal man satme osse til at have smerter i både lænden og foran! Smerterne bliver ikke mindre end aktiveret ved få meters gang, sidde op for længe m.m og har allerede nu smerter ved vending om natten.

Lige Som jeg lige troede at denne graviditet ikke kunne blive være, ja så blev den det meget meget hurtigt.

Så er der altså lang tid til oktober !

Kh Louise 16+5

loumadloumad
    Medlem

Hej Camilla.
    Jo jeg passer skam godt på, og gør næsten ingenting. Så det må vist bare gå sin gang.
    Sover med en skøn pude mellem benene, og har lige fået et støttebind ind af døren, som dog ik hjælper en ski… Så må finde et andet.
    Syns akupunktur er for dyrt, så det bliver ikke det.

Må vist bare igen acceptere endnu en belastning :-/ puha altså.

Men så er vi to i samme båd- sikken en redelighed hva !

cynthea123cynthea123
    Medlem

Jeg har fået af vide at der er mange der kan få det gennem deres JM. Det koster jo ikke noget at spørge :o)

Ellers så prøv en tur i svømmehallen… Jeg synes det var rigtig dejligt.

Jeg har også sådan et støttebind, jeg synes det hjælper lidt når jeg er ude og gå, f.eks. hvis jeg skal handle eller andet hvor man skal gå lidt omkring. det tager ikke smerterne men synes det mindsker dem lidt.

Man bliver skør af bare at sidde/ligge og glo hele dagen…. Jeg er nu på 4 mdr hjemme og det er ikke sjovt.

Stakkels os to ;o)

hvipsenhvipsen
    Medlem

Uha sikke noget, kender alt til det. Havde bækkenløsning ved begge mine to graviditeter, og den sidste var jeg for dårlig til a gøre opmærksom på mht smerter, så først da jordemoderen konstaterede barnet ( min datter) var stresset blev jeg sygemeldt. Denne gang har jeg også bækkensmerter, lige fået konstateret gigt, pustolose psoriasis og en diskusprolaps, så jeg har mega ondt. Men ved min føreste graviditet bevægede jeg mig næsten ik, gik dog til noget yoga, men ellers gjorde det for ondt. For et år siden blev min søn konstateret sansebarn og ergoterapeuten fortalte, at det var muligt det skyldtes jeg ik havde bevæget mig nok i den graviditet, havde godt hørt og fået fortalt om det før der, derfor var det også vigtigt for mig a jeg bevægede mig meget under 2. graviditet. Der er så stor forskel på min søn og datter ren motorisk, det helt ekstre.t, og hun viser ingen tegn på a være sansebarn. Så kan ik lade være med a skænke det en tanke. Nu her, har jeg som nævnt rigtig ondt, men har også lært a hvis jeg skal bevæge mig skal det være på den rigtige måde.

Det var bare nogle gode råd.

Knus hvipsen

Musen9Musen9
    Medlem

Hejsa tøser.

Jeg melder mig lige i klubben. Er også så småt begyndt med ondt i læn og foran. Det er heldigvis ikke så slemt endnu, men frygter udviklingen.

Jeg var sygemeldt med bækkenløsning under 1 graviditet. Der fik jeg en henvisning til akupunktur ganske gratis. Jeg går også til akupunktur nu pga helt gratis. Det er min læge som henviser mig. Louise, synes helt klart du skal snakke med din læge eller jm. Det hjælper helt vildt.

Held og lykke.

Mvh Henriette

Håber det okay jeg svarer, men har ikke læst alle indlæg vil bare lige sige at du måske skulle prøve at spørger din læge om ikke hun giver akupunktur, for hos min læge koster en gang, 30 min for 50kr..
    Knus Ea.. 🙂

LoneLone
    Medlem

Åh nej, Loumad. Du kan læse lidt om bækkenløsning og få jordemoderens gode råd her: http://altomboern.dk/artikel/baekkenlosning

Så må du huske at holde hvil, når du skal gå rundt på Babymessen i weekenden ;o)

loumadloumad
    Medlem

Jamen velkommen i bækkenløsningaklubben alle sammen !

Ja Lone, jeg skal hvile alt hvad jeg kan om jeg så skal tage hospitals sengen fra min kæreste, så skal jeg så meget på babymesse 🙂 haha

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.