Hvilket navn synes I er smukkest?

Alt om Børn Fora Debatfora Navne Hvilket navn synes I er smukkest?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Hej.

Jeg venter en lillesøster (dvs. min papmor er gravid) her meget snart.

Altså min papmor og far, har fundet en hel del navne, men de kan ikke belutte sig. Jeg har et ret godt forhold til min papmor, og vi har kigget meget på navne sammen. Jeg hedder selv noget ret unikt, Felicia, og hun vil gerne give sin datter, noget der “Matcher” lidt til mit navn.

Altså, men jeg ville gerne høre “udenforståendes” mening, da det er nogle ret specielle, og i nogle tilfælder, ligefrem underlige navne, der står på vores liste. Det ville være lidt af en hjælp, hvis I kunne skrive jeres favorit navn (af de understående) og det navn i absolut mindst kan lide.

Her er de:

Melody Amelia

Zoey Selena

Ivy Isabelle

Isabelle Amelia

Mila Marie

Faith Elina

Aya Irina

Daisy Danielle

Eleanor Emmeline

Hope Helena

Det er en hel del navne. Hella, min papmor, kan godt lide når mellemnavn og fornavn har samme start bogstav. Mellemnavnet vil ikke blive brugt til dagligdag..

Felicia x

thrupsthrups
    Medlem

Zoey Zelena er nummer et

Eleanor Emmeline og Ivy Isabelle konkurerer om at rejse flest hår på armene

Trine

MieMie
    Medlem

Elina Ellinor 🙂

Skriver du ikke lige, når du ved hvad det bliver? 🙂

calmlundcalmlund
    Medlem

Jeg bryder mig absolut ikke om:

Daisy Danielle

Eleanor Emmeline

Faith og Melody synes jeg er søde – men synes ikke man kan hedde det her i DK. 

Jeg kan rigtig godt lide Aya – men er ikke vild med Irina – så gør lige noget din papmor Helle ikke har bedt om – men for at følge at hun godt kan lide at det skal være det samme forbogstav – så tænkte jeg på Aya Amelia – det synes jeg er rigtig flot.

Melody Amelia synes jeg er pænest.. Jeg kan også godt lidt Elina 🙂
    Min første datter hedder Ajla, og min datter jeg venter kommer til at hedde Lara 🙂
    Skriver du ikke lige hvad det bliver 🙂

AlbertsmorAlbertsmor
    Medlem

Hvis jeg skulle vælge, synes jeg at Mila Marie lyder pænest.. kunne bare ikke selv forestille mig at kalde mit barn Faith eller Daisy eller Melody, men sådan er vi jo så forskellige 🙂 Vil også gerne høre hvad det bliver!

Anonym
    Gæst

Jeg synes virkelig godt om Aya Irina.

Anonym
    Gæst

Irina er ikke så vildt spændende – men faldt virkelig for Aya!

Vi tænker også på babynavne lige nu, hold os endelig opdateret på hvad du vælger.

Mvh,
    William
    Ejer af https://gulv-afhøvling.dk

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.