bækkenløsning i uge 19

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 bækkenløsning i uge 19

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

hej alle sammen

er her andre der har bækkenløsning?

Jeg har meget ondt hver dag og det er meget træls at skulle gå tur med hundene når smerterne er så kraftige. jeg ligger meget i sengen med en pude mellem mine knæ.

jeg skal til jordmoder den 23. så vi må tage en snak om det. faktisk så skal jeg også scannes på fredag. glæder mig helt vildt meget. tænk at skulle se de små igen. at få af vide hvilke køn de har og om de nu er store nok…… godt det er tvillinger så jeg får ca 3 ekstra scanninger fremover med chance for at følge med i hvad der sker i maven.

knuzz Tvillinge-mor

Hejsa

Jeg har også bækkenløsning og er pt. 21+2. Jeg har mærket til det i snart to måneder, og er også blevet sygemeldt pga det. Jeg havde også bækkenløsning i min sidste graviditet. Jeg kan kun anbefale så meget hvile som muligt, tænk på hvordan du bevæger dig. Dine ben skal så vidt muligt være parallelle når du bevæger dig eller sidder/står, f.eks samlet ben ind og ud af bil, lad vær med at sidde med benene over kors og så videre. Pas på tunge løft, da det også belaster. Graviditets yogaøvelser er rigtig gode til afspænding og til at styrke dine muskler og led, det har jeg selv stor glæde af 🙂 måske du skal overveje at anskaffe dig en hundelufter så? For du vil ikke blive mindre belastet jo længere graviditeten skrider frem, tvært imod.. Held og lykke med gennemcanningen! 🙂 og din jordemoder vil helt sikkert også kunne komme med nogle god råd ang. din bækkenløsing..

Pøj pøj med det!

Knus

Celina 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.