leverpåvirkning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2013 leverpåvirkning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    karaerkaraer
    Medlem

hej piger

øv jeg er ved at udvikle leverpåvirkning og ligger lige på grænsen til at gå ind under kategorien, (tallet skal ligge over 60 og mit tal ligger på 60)

det er virkelig tidligt jeg har fået det i denne graviditet (har også fået det de to andre graviditeter) og jeg er simpelthen så bekymret for om jeg går i fødsel om få uger. øv hvor er det træls og få det så tidligt hvilket er virkelig et unormalt tidspunkt.

andre der har nogen erfaringer fra så tidligt graviditet og hvordan foregik det?

karaerkaraer
    Medlem

Hej 🙂
    Leverpåvirkning er det samme som leverbetinget graviditetskløe, det er ikke særlig mange der får den tilstand og den er ikke farlig for moren men kan være det for barnet, pga man ikke kan komme af med affaldstofferne (sådan har jeg opfanget det ihvertfal) jeg har haft det alle mine 3 graviditeter nu.

Man opdager det gerne ved at man klør helt ekstremt meget på kroppen, så man hverken kan sove eller noget som helst.
    Men man bliver heldigtvis scanner og holdt øje med hver uge/hveranden uge. Det er dog ikke normalt at få det allerede i uge 20 som jeg er i nu, så det bekymrer mig ret meget, men får afvise imorgen hvad der skal ske fremover også må jeg spørge hvad de gør for man ikke går i fødsel osv 🙂
    Håber det var svar nok 😀

morigenmorigen
    Medlem

Hej

Måske er der nogen der kan oplyse mig, hvad er leverpåvirkning og hvordan fandt du ud af at du havde det?

Hvad er risici og er der nogen årsag til til eller behandling for det?

Det lyder som om det kan være en årsag til for tidlig fødsel og da jeg selv har født i uge 33 tidligere, og er bekymret for at gøre det endnu tidligere denne gang er jeg nysgerrig for om det er noget man burde blive tjekket for, men jeg har aldrig hørt om det.

Jeg er ked af at du har de bekymringer og jeg håber ikke det er for besværligt også at skulle svare på mine spørgsmål.

morigenmorigen
    Medlem

Mange tak for dit svar, er ked af at du har de bekymringer, men betryggende at de holder øje med dig og tilbyder ekstra scanninger.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.