Hyppig menstruation!

Alt om Børn Fora Debatfora Ordet er frit Hyppig menstruation!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Hej. Jeg er en kvinde på 26, jeg har haft menstruation 3 gange på ca halvanden måned, imellem disse menstruationer har pausen varet omkring 9-11 dage inden næste menstruation kom. Min kæreste og jeg brænder for at få et barn sammen, nu er jeg så meget i tvivl om det her er normalt eller om det bør undersøges. Udover det får jeg af og til brystspændinger, kvalme og kramper i nederste del af maven. Er der nogle af jer der har oplevet noget lignende? 

Hilsen fra en meget forvirret kvinde

Bente MBente M
    Medlem

Synes du skal tale med din læge om at du har menses ofte og hør ham/hende om en forklaring.. Sig du godt vil være gravid men hvordan det muligt hvis du bløder hele tiden…

Håber det bedste for jer:))

Knus Bente

Tusind tak for svaret 🙂 Jeg nævner det lige for lægen i morgen, for der er godt nok mange tanker, om noget kan være galt.. 

Bente MBente M
    Medlem

Ja kender det godt og tankerne flyver rundt…. Så god ide lige at nævne det.. Du må godt lige melde tilbage hvad din læge siger til det :))

Det skal jeg nok lige gøre 🙂 

LoneLone
    Deltager

@takeitorleaveit9: Hvad sagde lægen til det? Og velkommen til AOB forresten. Dejligt med nye medlemmer. 

Når du får lyst til at skrive mere – eller dele tanker og erfaringer med andre, der prøver at blive gravide – så kan du også skrive i denne debat for Snart gravide.

:o) Lone, redaktør

Hej.. Jeg har snart ikke haft menstruation i en måned.. Min mave er pludselig meget “oppustet” og jeg er konstant sulten og træt.. 

Bente MBente M
    Medlem

Har du været hos lægen og hvad sagde de der???

Har du taget en test??

Hvis min mens ikke kommer som forventet, får jeg en tid hos lægen.. Testen viste negativ.  

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.