Vægten

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    TipienTipien
    Medlem

Hej 🙂

Nu har vi været til MD-scanning i går og venter os en lille dreng 🙂

Jeg ville gerne høre angående jeres vægtstigninger? Jeg startede ud med at tage 2,5 kg på – hvorefter jeg tabte 8 kg og pludseligt vejede 5,5 kg mindre end, da jeg var 5 uger henne. Nu er jeg 21+3, og jeg vejer stadig 3,5 kg mindre end før, jeg blev gravid.
    Er der andre, der har oplevet dette?
    Måske skal det lige siges, jeg er kategoriseret som overvægtig 🙂

lillefislillefis
    Medlem

Hej
    Hmm jeg er normal vægtig. Men tog hurtigt på i starten syntes jeg. Fik hurtigt en top mave, som absolut ikke var pga graviditeten 🙂
    Selvom jeg kastede op i flere mdr og led virkelig meget af kvalme, så havde det alligevel ikke rigtig nogen indvirkning. Da jeg var til 9 ugers besøg for at lave vandrer journal, der havde jeg taget 5 kg på.
    Efter der gik jeg faktisk lidt i panik og begyndte seriøst at overveje hvad jeg skulle spise fremover. Jeg begyndte at spise masser af grønt, hver dag. Omkring 600 gr. Nu lever jeg af spinat hver aften, det er det eneste jeg har lyst til og det skulle være så sundt 🙂
    Det skal siges at jeg venter tvillinger og er i uge 23. Og vil helst ik ud i at tage over tyve på. Heller ikke over 15 kg. Men efter uge 20 er det gået hurtigt. Ikke nødvendigvis med vægten men med mavens størrelse. Hold op der er fart på.
    Stort tillykke med din md scan. 🙂

AnneduAnnedu
    Medlem

Hej
    Jeg er i uge 24 og har taget 6 kg på. Jeg havde en bmi på 20, så jeg kan godt tåle at tage nogle ekstra kg på.
    Jeg er desvære sygemeldt, så mit ellers aktive liv er sat lidt på stand by, så det med vægten gider jeg ikke tænke for meget over. Ved at jeg nok skal få vægten med igen – det er mit 5 barn 🙂
    Du skal ikke være bekymret for om barnet nu får hvad den skal, det gør den så nyd du bare at der endnu ikke er ekstra vægt at slæbbe rundt på 🙂

Pøj pøj

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.