JM gruppe eller alene??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2013 JM gruppe eller alene??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    cynthea123cynthea123
    Medlem

Hej med jer. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge når jeg skal til JM. Gruppe eller enkel. Jeg venter mit 3. Barn og de 2 andre gange har jeg gået alene. Men synes at det kunne være sjovt at komme i gruppe og tale med andre. Fordelen er også at man så kender andre på barsel når man går hjemme. På den anden side så havde jeg en grim oplevelse med min anden fødsel som kunne komme til at fylde meget og ved ikke hvor smart en gruppe så er. Hjælp, er der nogle erfaringer, gode råd, Mvh Camilla

FrkskrukFrkskruk
    Medlem

Jeg var i en gruppe første gang, og det var rigtig godt, men vi var også alle sammen første gangs mødre to be. Så vi skulle jo have de samme informationer osv.

Anden gang gik jeg selv, men der fik jeg heller ikke tilbudet.

Jeg vil da anbefale gruppen, for mener også at vi havde individuelle snakke med jordmoderen til sidst, og hvis det er det samme hos dig, så kan du jo snakke barsk fødselsoplevelse der alene.

Kh Helle

2011mor2011mor
    Medlem

Jeg vil klart anbefale gruppe.. Degeret at være sammen med andre, og få diskuteret emner, man måske ikke lige havde tænkt på. Jeg havde også individuelle samtaler med min jordemoder, hvor jeg diskuterede min bekymring om depression og mulig reaktion efter fødslen… Det tror jeg der er muligheder for alle steder. Den første samtale hos jordemoderen er, i hvert fald hos mig, individuel…

Lnus

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.