Hej hej

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    skurvognskurvogn
    Medlem

Kære Alle

Jeg vil bare lige sige hej og præsentere mig selv.

Jeg har to børn i forvejen og min kæreste har to børn i forvejen, så vi venter hver især vores 3. barn men det første sammen, så vi skal til august være 5 børn hjemme hos os – det bliver noget af et cirkus 🙂

Jeg skal scannes om en uges tid og venter spændt og håber selvfølgelig, at alt er som det skal være.

Jeg glæder mig til at snakkes ved om stort og småt

Skurvogn

PPPPPP
    Medlem

Hej skurvogn 🙂

Så er du jo erfaren i forhold til mig. Jeg er gravid med 1. Barn, og har lige været til NF scanning i dag.
    Mit tal var 1:651 hvilket er lav risiko, selv jeg gerne ville have haft et højere tal 🙂
    Men som lægen sagde, så skulle jeg føde 651 børn, og ét af dem ville måske have downs. Når tingene bliver sat op på den måde, så er man mere rolig.

Jeg synes ikke at vores Augustgruppe er ret aktiv, så det er dejligt at du lige melder dig på banen.

Kh P

cynthea123cynthea123
    Medlem

Hej med jer
    Jeg er her også og følger flittigt med.

Jeg venter mit og mandens fælles 3. Barn.

Glæder mig til Nf på fredag.

Er desværre ramt hårdt af kvalme og opkast og ligger nu på 5 uge hjemme og har ondt af mig selv: o)

Håber i andre har det godt. Jeg glæder mig til at følge jer.

Mvh Camilla, mor til Cynthia på 7 og Thea på 4

pip3200pip3200
    Medlem

Jeg venter også nr. 1.. Efter mange mislykkede forsøg. Er i 13 uge.. Og var til NF idag. Risiko 1 : 12256 .. Men derfor er man jo aldrig helt sikker alligevel.. Men det er 9 ud af 10 med Down’s de kan finde. Andre problemstillinger kan de jo først se senere.
    Desværre har jeg en masse blodansamlinger og bløder meget.. Så skal til flere scanninger, og lægebesøg. ;-(. Men vingummibamsen vokser som den skal pt. 😉

cynthea123cynthea123
    Medlem

Pip3200: det var da et vild tal :o)

Jeg har været til nf i dag, min beregning var helt forkert så er kun 11+0 o dag og ikke 13+0 og man skal jo være min 11+2 før de kan måle den, så det blev til et lille kik til den lille reje og en ny tid d. 14 – jubii et ekstra kig til baby. Det er jo dejligt.
    God weekend til jer alle

Seema78Seema78
    Medlem

Hej med jer i mødregruppe august ´13,

Jeg melder mig også på banen, så er vi da lidt flere.

Jeg er 11+0 i dag og er gravid med mit 2. barn, og har termin d. 29. august. Jeg har i forvejen en søn op 8 år, så det føles næsten som om, det er første gang, jeg er gravid, da det er så lang tid siden sidst.

At vi venter lille blop er kommet som en overraskelse, eftersom jeg var på p-piller, og blot havde glemt to piller i december måned, men det var jo så nok til at det kunne ske 🙂 Først blev vi noget overraskede, men nu glæder vi os, og min søn er ellevild efter at skulle være storebror.

Jeg er skilt fra min søns far, så jeg skal have barn med min “nye” kæreste (vi har været sammen i næsten 4½ år…)

Skal til nakkefold d. 25. februar. Tiden måtte godt gå lidt hurtigere indtil da.

Ellers kan jeg berette, at jeg i denne graviditet har haft det SLEMT her i det første trimester… kvalme, kvalme, træthed og mere kvalme, i modsætning til første gang, hvor jeg havde det fint hele tiden. Jeg bliver dårlig bare jeg lugter til stegemad, hvidløg og kylling, og jeg der ellers er lidt af et mad-øre, har ingen lyst haft til mad overhovedet!! Det begynder dog at lysne lidt igen nu…

Det bliver hyggeligt at skrive lidt sammen. God weekend til jer.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.