Hold da op hvor tiden går

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Hold da op hvor tiden går

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Pernille EPernille E
    Medlem

Jeg er 20 uger henne i morgen

det er mærkeligt at tænke på om ca.20 uger har vi en lille baby men selvfølglig er det også tænke på. maven den vokser godt.

på mandag den 21/1 skal vi til scanning. det glæder jeg meget til men min kærste Christian vil ikke vide hvad for et køn er derinden og jeg vil godt vide det . jeg håber at jeg få ham overtale men nu må vi se

håber at alle mødre har det godt

Hilsen Pernille

PryPry
    Medlem

Hej Pernille.

Ja. Det er ret vildt, at vi nu snart alle er halvvejs. Jeg gik i 20. uge i søndags, det er vildt og også uforståeligt hurtigt synes jeg. Jeg har gjort mig en del bekymringer under graviditeten indtil nu, og har derfor også nok hehe tiden tænkt vi venter til jeg kommer lidt længere hen og er vokset lidt mere og den slags. Men nu er jeg fandme halvvejs!
    Jeg skal til MD-scanning imorgen, det bliver spændende!
    Jeg ville rigtig gerne vide kønnet fordi det for mig ville gøre det hele mere virkeligt. Min mand ville egentlig ikke, men det var ikke så afgørende for ham så han gik med til en kønsscanning lige før jul. Vi skal have en pige og det er simpelthen så dejligt – mest det at kunne kalde baby ved køn. For var det en dreng havde det været lige så dejligt, det er jeg slet ikke i tvivl om.
    Håber I finder ud af hvad der passer til jer ift. at kende kønnet.

Held og lykke – også til alle I andre.

AnneduAnnedu
    Medlem

Hej

Håber din skanning i dag går godt.

Der er inter bedre end at se den lille.

Vh

Anne

Pernille EPernille E
    Medlem

Hej alle sammen

jo scanning gik helt fint. den vokser godt og have det godt derinden

jeg fik love af min dejlige kærsten Christian at få kønnet af vide.

det ser ud som at det er lille dreng 🙂 jeg har også hele tiden sagt at det er en lille Mads men det synes Christian ikke er et pænt navn

men nu må vi se hvad der ske når den kommer ud

håber at alle har det godt og håber alle babyer har det godt derinden

Mange Hilsen Pernille og (lille Mads )

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.