er så træt!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    karaerkaraer
    Medlem

puha jeg er simpelthen så træt, jeg har ingenting kunne de sidste dage, jeg har ligget på sofaen og sovet fra morgen til aften.

jeg har altid syntes at folk de overreagere med træthed i graviditet, men det har da TYDELIGHVIS været fordi jeg ikke har prøvet det før, har aldrig prøvet overdreven træthed i mine to andre graviditeter, men denne gang kan jeg intet overhovedet. åh altså stakkels stakkels mig og min træthed 🙂

hvordan har i andre det?? 🙂

Ginna81Ginna81
    Medlem

Jeg føler mig også enormt træt det meste af dagen. Overskudet er bare lig. nul. Har svært ved at koncentrerer mig og holde fokus… æv æv.. Og så siger de ellers det skulle blive bedre i 2. trimester. Troede at det måske kunne være fordi min blodprocent var lav, men det var den heldigvis ik. 
    Har også mega svært ved at komme op om morgen, det tar mig ca. en time at vågne ordentlig op…det bare ik fedt :/
    Men håber da det bliver bedre med tiden 🙂 

karaerkaraer
    Medlem

det SKAL blive bedre hehe 🙂 jeg har aldrig haft det sådan før, så synes virkelig det er ubehageligt.

normalt har jeg mange problemer med at sove, så tager derfor piller for det, (er naturlighvis stoppet med dem) men havde frygtet jeg ville få problemer hurtigt igen, men må sige jeg sover bedre end nogensinde hihi 🙂

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Jeg havde også lige en uges tid, hvor jeg bare var så træt at jeg ikke nogensinde havde prøvet noget lignende, det var bare som om jeg fik en hammer i hovedet da jeg trådte ind af døren når jeg kom hjem fra arbejde. Men det er gået helt over igen og jeg er kun ca 6 uger henne.

Hilsen P, der venter sit andet barn

karaerkaraer
    Medlem

jeg syntes også mit er blevet bedre allerede gudskelov 🙂 og jeg er 7 uger henne, så det ville da være rart hvis det var på vej væk igen, 🙂

B MarieB Marie
    Medlem

Jeg er også så træt, at jeg ingenting kan.. Jeg sover også meget lidt om natten. Jeg er ude at tisse fra 3-5 gange om natten. Jeg startede arbejde i denne uge efter juleferien, og jeg har talt minutter for at kunne komme hjem på sofaen. Jeg skal desværre være alene med barnet, så jeg har ingen hjælp til noget. I dag var jeg lykkelig over, at jeg havde nogle pølsehorn i fryseren. Håber virkelig den træthed snart går væk.

Hvor langt er I andre henne? Mig kun 5. uge her i weekenden.

Har I også høj hvile-puls, halsbrand, kvalme og ondt i maven (ligesom man skal have sin menstrution)?

belabela
    Medlem

hej med jer, 

jeg er også vanvittigt træt for tiden, sover mindst 12 timer hver nat, dog vågner jeg også rigtig mange gange, fordi mine bryster bare gør ondt 🙁

Idag tog jeg en flex dag på arbejdet, for jeg kunne slet ikke overskue at stå op til morgen! til trods for at jeg har sovet det meste af weekenden væk 🙁

Håber bestemt snart det bliver bedre… jeg er 6+0 idag..

B Marie; jeg har også forhøjet puls, halsbrand, især efter jeg har spist, og ind imellem mens. lignende træk i underlivet… tror det er meget normalt 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.