Pletblødning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mimi36mimi36
    Medlem

Øv da.. pletblødte lidt igår aftes, så jeg gik ned til lægen i morges og fortalte hende om det.

Jeg fik at vide at jeg skulle tage op på sygehuset og få en indvendig scanning da jeg sidst gik rundt med et dødt foster i 4 uger. Jeg opdagede det ved at jeg plet blødte.

Jeg blev scannet idag, men da det er meget tidligt kunne hun ikke se så meget andet end at min livmoderhals var fint lukket men blødte en smule i slimhinden. Ikke alarmerende.

På scanningen kunne vi se 2 udposninger.. ( et foster ) Håber det kun var 1 🙂

Men den var for lille til at man kunne se hjerte blink, så jeg har fået en ny tid til om 14 dage…

Uha, håber lille spire bliver siddende.. det må ikk gå galt igen 🙁

Sanne 6+0

karaerkaraer
    Medlem

åh nej dog, kan godt forstå du er meget nervøs, udfra det du har oplevet før, og tror det er rigtig svært at sætte sig ind i når man ikke har prøvet det selv.

men vil alligevel lige huske dig på at rigtig mange har pletblødninger de første måneder uden det betyder noget 🙂 jeg håber du snart kan få en afklaring så du kan være rolig igen. er sikker på det “bare” er en ganske normal pletblødning 🙂 (selvom jeg godt forstår du er nervøs, vi er jo kun mennesker)

sender et stort kram din vej 🙂

mimi36mimi36
    Medlem

Ja. Men jeg har heller aldrig pletblødt før i mine graviditeter som der er blevet til noget. Så blir da nervøs :-/

karaerkaraer
    Medlem

det kan jeg sørme godt forstå 🙂

det der ikke noget at sige til, og håber det snart stopper igen, det ikke fedt t g og bruge sin graviditet på at være nervøs.

men ar du meget ondt i maven samtidig?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.