Murren.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    mariamor2mariamor2
    Medlem

Godmorgen alle 🙂

Har sådan en murrende fornemmelse, ligesom når man har menstruation, er der nogle af jer der har oplevet dette?

Kan ikke huske det med fra min første – er så bange for, at det måske er fordi den lille spirer ikke bliver hvor den skal…

God dag til jer 🙂

Knus fra Maria. 

mimi36mimi36
    Medlem

Nej nej det er skam helt normalt.. Det er de der graviditets tegn du har nu 🙂

karaerkaraer
    Medlem

dem har jeg også meget, og idag har jeg sovet hele dagen, er bare så træt træt og atter træt 🙂

Anonym
    Gæst

Så er jeg helt rolig 🙂 Blev lige lidt bekymret…

musermor1musermor1
    Medlem

Sådan har jeg det også, masser af murren som om menstruationen er lige om hjørnet, tror også det er helt normalt, mener også jeg havde det sådan de 2 første gange, selvom det er svært at huske.

I dag har jeg også haft lidt ondt i maven, midt på helt nederst, fx hvis bukserne har trykket på maven eller hvis jeg har bukket mig maget sammen. Det bekymrer mig også lidt, men lige så snart jeg slapper af og der ikke er noget der strammer på maven forsvinder det igen, så mon ikke også det er helt normalt?

musermor1musermor1
    Medlem

ja lige præcis som om man har rigtig meget luft i maven, rart at høre der er andre der også har det sådan, så er det helt sikkert normalt 😉

mimi36mimi36
    Medlem

Iih sådan ondt i maven har jeg også haft idag. Som om jeg har monster meget luft i maven. Vild ubehageligt… men det er gåe væk nu jeg er kommet hjem og ligge.. Tror det er ret normalt i den 1. tid her… men træls 🙂

ArnoNilleArnoNille
    Medlem

Jeg melder mig også under fanerne mht denne fornemmelse. Jeg synes dog næsten ikke der har været noget i dag og så bliver jeg også bekymret!!!!!!!

mimi36mimi36
    Medlem

Kan man næsten glemme at man er gravid 🙂
    Jeg er dog begyndt at få det så ubehageligt om morgenen hvis jeg ikke spiser morgenmad hjemmefra. Jeg plejer at vente til jeg er kommet på arbejde. Men den går ikke mere , he he

N86N86
    Medlem

Jeg har det ikke mere.. Men havde det de første par dage efter jeg fandt ud af at jeg var gravid. Og så havde jeg det en uges tid op til jeg fandt ud af det.. Troede jo bare jeg snart skulle ha min mens.

Enkelte dage kan jeg mærke et enkelt jag eller to, men har slet ikke mærket det lige så hæftigt som i starten.
    Kan det være fordi at min livmoder er udviddet det den nu skal være for nu, og så begynder det igen når bebsen har brug for mere plads? Eller ved i hvorfor måske?
    Så et hjerte blinke i tirsdags og min egen termin siger 7+5 (gynækologens 6+5)

JnetteJnette
    Medlem

Ja kender, det og ja kan betegnes som mens-smerter.. men var lige ved første jordmodertjek idag, og hun lyttede (selvom det er meget tidligt) og der er altså fint nok et lille hjerte der bankede… har nemlig også haft ondt i lænden, og i højre side af maven.. men det så altså åbenbart fint ud 🙂 Det er også min 2. gang, og så undrer man sig jo, når man ikke syntes man har gjort sig de erfaringer første gang :o)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.