Mindre træthed og nervøs :(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Mindre træthed og nervøs :(

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    MariaMariaMariaMaria
    Medlem

Hej piger.

Ja, som overskriften lyder, så synes jeg at trætheden er begyndt at aftage og jeg kan ikke helt finde ud af om mine bryster er lidt mindre ømme 🙁

Ihvertfald tænker jeg, at det er MEGET tidligt, at trætheden stopper.. eller hvad??

Nogen der har prøvet det samme eller kan berolige mig lidt?

– Maria, 8+6

S_E_HS_E_H
    Medlem

Hej 🙂 jeg syntes jeg har meget lidt symptomer og ingen ømme bryster eller noget sådan rigtig og var meget nervøs men har i dag set lille blop der sprællende rundt der inde så det er meget forskelligt hvor hurtig og hvor meget man får af symptomer 😉

Knus s

MariaMariaMariaMaria
    Medlem

Ja, men jeg har bare været MEGET plaget af træthed.. Har været nødt til at sove til middag i weekenderne og gået direkte hjem i seng efter arbejde det sidste stykke tid, men her de sidste dag har jeg bare slet ikke følt den samme træthed..

Så det det der bekymrer mig er at jeg HAR haft trætheden, men at den nu er meget mindre… At jeg ikke er gået i seng endnu er noget helt nyt- plejer slet ikke at kunne hænge sammen..

Og mine bryster har også været meget ømme, men synes som sagt at det er lidt mindre nu, men det har før svunget lidt.. 

Lilli288Lilli288
    Medlem

Hejsa.

Er i 9+5 og har ikke haft de store gener – blot trætheden – ømme bryster og en del oppustet.. men den sidste uges tid er det aftaget. Slet ikke ømme bryster mere og bliver mere frisk hver dag. Dog er der nye – har en del hovedpine kan mærke at hvis jeg har været for meget fysik i gang kommer straffen dagen efter – hvor jeg er total kvæstet.

Men lyder meget normalt at det er begyndt og aftage 🙂

Held og lykke og prøv at nyd den lille spire i stedet. Vi er alligevel ikke herre over hvad der sker 🙂

Lilli

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.