Hej med jer :)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Hej med jer :)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    MariaMariaMariaMaria
    Medlem

Hey hey 🙂

Jeg er helt ny herinde, og vil bare lige sige hej til jer allesammen 🙂

Testede allerede positiv 7. oktober, men var kun 3+3, så dengang var det hele jo meget usikkert.. Heldigvis er den lille mus derinde endu, og da jeg var 5+6 betalte vi for en tryghedsscanning, hvor vi så den lille putte og et lille hjerteblink (dog stadig ikke helt regelmæssigt)- men det var der 😀

Nu er jeg så 8+3 og har lige været til lægen og få lavet vandrejournal, samt tid til nakkefoldsscanning d. 7 december.. Bliver sååå spændende 😀 Så kan det hele også blive lidt mere officielt 😉

Udover denne lille mus, der er på vej har vi også 2 dejlige drenge på 5 og 7 år. Synes jo de er blevet kæmpe store.. hehe 😉

Nå, men derudover kan jeg fortælle at jeg er 29 år og blev gift med mine drenges far (der jo selvfølgelig også er far til babymusen) her den 7. juli..

Det var vist lidt om mig.. Glæder mig til at udveksle erfaringer osv. med jer allesammen.. Føler det er 1000 år siden jeg var gravid med de store og kan SLET ikke huske, hvordan det var at være gravid, så kommer sikkert med en masse spørgsmål som var jeg førstegans-gravid 😉

– Maria.

PryPry
    Medlem

Hej og velkommen til.
    Lige nu føler du dig sikkert ny i spiller igen, men jeg er sikker på at du vil være en god ressource for os der faktisk er førstegangsgravide og kommer til at have alverdens dumme spørgsmål, når først vi kommer lidt længere hen, hehe.
    Men i hvertfald tillykke – håber det må gå os alle godt!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.