så er jeg gået 6 dage over termin

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Oktober 2012 så er jeg gået 6 dage over termin

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

ja jeg tænker også meget på fødselen og hvor ondt det mon vil gøre osv..

min kæreste kører taxa og enlig ved jeg ikke om han er utålmodig han udtrykker det bedstemt ikke og virker ikke utålmodig men derfor kan det jo godt være han tænker på det hele tiden lige som jeg gør, men tror bare arbejdet er det eneste sted for ham for det hele ikke bare handler om gravilitet , her hjemme hører han jo ikke om andet end av jeg har ondt i ryggen , sureopstød , kvalme , kløe og halsbrand osv..

ja det er da sødt men de skal jo nok få afvide når prinsessen ankommer 😉

JoStChJoStCh
    Medlem

Jo tak – mails / SMS / opkald fra familie og venner er “stressende” da man jo ikke kan berette noget nyt ! Men sødt af dem alle at følge det så tæt !
    Min mand er meget travl på arbejde også men tankerne kredser alligevel omkring det snarlige første møde med hans datter ! Mine tanker kredser dog mere omkring fødslen, hvordan det hele vil starte og hvor slemt det vil blive ! Men der næst også, hvordan hun mon ser ud og hvordan hun er af temperament mm 🙂 så jo spændingen begynder da at melde sig samt nervøsitet omkring ankomsten 🙂

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

hehe ja det er dejligt at det ikke klør så meget mere..

uha ja det smitter hurtigt det med utålmodigheden, hele min familie skriver konstant om ikke hun snart skal til og komme ud, meget irreterende. min kæreste er dog ikke utålmodig endnu, men det har han heller ikke tid til med det arbejde han har. men han er dog bekømret bare jeg siger av bliver han helt nervøs selv om det måske bare var fordi jeg brændte mig jeg sagde av hehe 🙂

men jeg håber da snart din prins/prinsesse snart vil komme ud 🙂

JoStChJoStCh
    Medlem

Hejsa 🙂
    Jeg er gået 5 dage over termin og har egentlig heller ikke været det mindste utålmodig men bare nydt alene og “egoist” tiden men nu begynder den kommende far at blive meget utålmodig og så begynder det at smitte lidt af 😉
    Så kan godt følge dig… Men godt du har fået styr på tingene, så du ikke skal gå og være pint.

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

Hej alle sammen , som skrevet i overskriften er jeg gået 6 dage over termin og har enlig ikke været utålmodig fra termin af og til nu men det skal så også siges nu vil jeg bare så gerne ha hende ud og ja jeg er utålmodig nu..

sjovt jeg har været utålmodig fra uge 37 til termin og så havde jeg det enlig fint indtil nu, kom nu ud lille prinsesse 🙂

nå men jeg har været ved læge på min termin og hun sendte mig vidre til fødegangen hvor jeg så var hele onsdag og torsdag morgen, heldigvis fandt de ud af jeg ikke havde svangerskabs forgiftning, men desværre havde jeg leverbetinget kløe men heldigvis ikke den farlige..

nå men altså jeg kom på nogen piller jeg skal tage inden jeg går i seng de virker mod kløen ( Cetirizin ) og så smører jeg mig med mandel olie..

så håber det kan hjælpe andre der har samme problemer 🙂

så nu vil jeg ligge mig på sofaen sammen med hunden og vente på vores prinsesse vil komme ud til os 😉

håber i alle vil for en dejlig dag 🙂

JoStChJoStCh
    Medlem

Det er bestemt det der tæller !! Og er guld værd…
    Øv det er træls at høre, så har det været lange 9 måneder :-/

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

ja de har været lange men heldigvis er de jo snart over. jeg skal til jordmoder i morgen og der skal vi så tale om i gang sættelse så det bliver spænnende 😉

JoStChJoStCh
    Medlem

Jeg har intet mærket på noget tidspunkt, de 9 måneder har været ekstremt nemme og vil våge den påstand at jeg kunne have holdt det skjult til for ca 1,5 måned siden da min mave heller ikke har været og er særlig stor. Så nyder bre det at gå hjemme og hygge og tage på ture, biograf, udstillinger mm så der er ikke meget “brok” eller sure opstød her. Tror mænd tænker mere over det end de giver udtryk for, men i og med der ikke sker noget i deres krop og de jo stadig har job mm kommer det nok til udtryk på andre måder. Men lur mig om din mand ikke gør sig en masse tanker, der bag rettet i bilen på vej rundt omkring i det lille land 😉

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

ja det gør han nok, men så længe jeg ved han er der for mig bare der er det mindste så er det jo også fint nok :)..

dejligt at du slet ikke har haft det som jeg har, jeg har haft det dårligt næsten hele vejen igennem men mest med at ha ondt i ryggen men jeg døjer også med ryggen i forvejen så det er nok derfor 🙂

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

jeg krydser fingere for vi begge snart har vores prinsesser i armene 🙂

JoStChJoStCh
    Medlem

Det er rigtigt . Jeg skal afsted til JM torsdag med henblik på hinde løsning og ellers samtale søndag vedr igangsættelse.

JoStChJoStCh
    Medlem

Det lyder fornuftigt ! Og tak for “snakken”… 😉 held og lykke i morgen

CarinasmukkeCarinasmukke
    Medlem

selv tak det var hyggeligt 🙂 , mange tak og held og lykke til dig med torsdag og søndag 🙂

doerhadoerha
    Medlem

Hejsa 

Uh den søde ventetid.

Glæd jer: Prinsesser er dejlige, men gud, hvor er jeg træt! Vores lille prinsesse Alba kan ikke finde ud af at sove om natten – vil helst ligge med et bryst i munden eller på brystet af én af os, og hun har svært ved at finde ud af at sutte om natten, så jeg er ved at være godt brugt her efter 14 dage. Men hun er så skøn, at det kan veje alt det andet op mange gange.

Pøj pøj med det hele – gid jeres ventetid snart er omme.

Bedste hilsner

Dorthe og Alba, der er 14 dage gammel i morgen.

JoStChJoStCh
    Medlem

Uha lyder ikke godt, håber snart din lille pige finder en sove rytme så I kan gå noget søvn og lidt energi / overskud. Frygter lidt den manglende søvn når hun engang melder sig :-//

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.