Barnedåb

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    tapasotapaso
    Medlem

Så er vores lille guldklump blevet døbt. Det skete i søndags og familien var meget overraskede over navnet;0) han hedder Valdemar, hvilket en oldefar og tipoldefar også gjorde.
    Dagen gik supergodt. Han sov fra det hele i kirken, og var rigtig tilpas herhjemme i hænderne på de mange gæster.

Hvordan går det med jer andre?

Tanja

solksolk
    Medlem

vores lille pige blev ozz døbt i søndags med navnet gabriella……. og det gik fint i kirken hun var vågen under selve dåben men ikk tilfreds da hun skulle ned og ligge på armen for at få vand i håret og derefter sov hun resten af tiden i kirken…….

og til selve festen sov hun meget af tiden og da hun var vågen var hun ved mig da der var så mange med til festen at det ikk dur at hun skulle op til nogle for så vil alle holde hende og der var mange med til festen og så havde vi haft en umulig datter bagefter…….

men ellers går det fint hos os….. hun stortrives…..

strutstrut
    Medlem

Hej… Vi skal først have barnedåb til november, men alt går godt her. Dagene flyver afsted og lille pigen vokser bare så hurtigt. Jeg har lige været til otte ugers tjek i dag og alt var heldigvis som det skulle være, så det var dejligt. Lille pigen stortrives og er en rigtig glad lille pige. Hun er mere og mere vågen og meget nysgerrig så det er skønt. Hun fik lige charmet hele venteværelset hos lægen…. Babysvømning venter forude, det er jeg meget spændt på…

Men hold op det går stærkt og de vokser bare sååååå hurtigt. Lige pludselig over en weekend syntes jeg bare hiun var blevet stor og vokset fra en masse af hendes ellers så fine tøj:-) men så har man selvfølgelig en undskyldning for at Købe nyt…..

Strut

KBH-KKBH-K
    Medlem

Hvor er det godt at høre at I og de små poder har haft en god barnedåb 🙂

Vi venter også lidt endnu herhjemme. Men der burde være styr på det hele – min mor (mormoren) udviser større bekymring omkring barnedåben, end mig selv, når det kommer til planlægning, dåbskjolen, mødetider, maden, ankomst mm.
    Men hun har heldigvis ikke formået at hyle mig ud af den endnu 🙂

Her vokser Spunken også med rekord fart.
    Han er gået fra 3842 ved fødslen til lidt mere end 6300 og er vokset ca 9,5cm til at være 661,5 cm lang i uge 8. De siger han er sprunget to vækstkurver. Så nu håber jeg han kan passe dåbskjolen i slut oktober.

/KBH-K

tapasotapaso
    Medlem

Valdemar stortrives også. Har holdt en vægtøgning på 300 g om ugen, så han nu vejer 5,5 kg og er 60 cm. Han er 6,5 uge gammel.
    Han holder hovedet fint selv, er meget fysisk stærk, det siger både så og kiropraktor. Han er for alvor begyndt at smile, pludre og have øjenkontakt.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.