Yes… Fik så bekræftet igår… Termin ca. 13 Juni…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2013 Yes… Fik så bekræftet igår… Termin ca. 13 Juni…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    MissSåderupMissSåderup
    Medlem

Hvor er det skønt at vide man har ret… Var ved lægen tirsdag efter smerter i underlivet mandag, der blev jeg testet negativ… Selvom jeg skulle have haft mens onsdag d. 26… Lidt øv, men jeg var også kun i første cyklus efter p-pille stop… Så tænkte det kunne være det bare var forsinket… Torsdag fik jeg så et flip, da der stadigvæk ikke var kommet noget og jeg trods alt var 8 over tiden… Og sørme om der ikke var en streg, en lille en, men den var der… Blev super glad, og glædede mig til at ringe til lægen og komme ud til sygeplejesken igen… Fredag var jeg jo så afsted, kunne først få tid kl. 13, så tiden gik MEGET langsomt.. Så fordrev tiden med en anden højgravid veninde… Men det enten med knus og krammer af sygeplejesken… Og en grin over jeg havde taget de andre tests med…

Fik jo så termin den 13 juni indtil videre, men jeg rykker den til omkring skt. hans den. 20-23. da jeg havde ægløsning imellem den 17. og 21…

Så nu skal tiden bare gå og kæresten skal lige vende sig til det gik så stærkt.. Det er nemlig hans første og mit andet… Men vi glæder os… Og jeg glæder mig til at følge andre herinde…

Held og lykke til jer der er i denne gruppe, og dem som kommer til senere…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.