Forvirret :-/

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    bumle100bumle100
    Deltager

hej.

Måske har de børn i forvejen?

Ellers lyder det meget mærkeligt. Hvis du kigger på mig, Bumle100, så har jeg 1 barn i forvejen… Hjælper det?

Mvh Anne

PernilleAPernilleA
    Medlem

Jeg troede når man meldte sig ind i en mødregruppe f.eks. April 2013, så er det fordi man har termin i april 2013!!!
    Men kan se, at der er folk som er blevet forældre nu.

Nogen der kan forklare hvordan man skal forstå “tabellen”???

bumle100bumle100
    Deltager

Præcis ja, jeg har termin 24. april:-)

PernilleAPernilleA
    Medlem

Tak tak! Og os et stort tillykke til dig herfra 🙂

Var lige inde og lurer din profil… en super dejlig knejt med et fantastisk frækt smil 🙂

bumle100bumle100
    Deltager

Sikke da en dejlig overraskelse!
    Jeg kan godt forstå det er helt nyt nu igen. De ænder også hele tiden procedure og hvad man må og ikke mindst ikke må.
    Min dreng er 19 måneder, så vi har det i frisk erindring.
    Ja til helvede hvad andre mener!
    Stort tillykke

PernilleAPernilleA
    Medlem

Ved jeg ikke rigtig… Man kan jo sagens ha børn i forvejen, og være gravid igen med termin april 2013 😉

Bare mer hyggeligt at høre og “tale” med andre der har termin nogenlunde som en selv 😉

Knus

PernilleAPernilleA
    Medlem

Jaaaaa!!! Så er jeg knap så forvirret mere 😉 He he!!

Jeg har i forvejen selv 2 drenge, på henholdsvis snart 13 og 15 år. Så det er ligesom at starte forfra igen med alt. Meget har jo ændres sig siden sidst 🙂

Der var mange kameler der skulle sluges, da jeg jo nærmere mig de 40. Og snakken fra venner og veninder der synes man er blevet for gammel.
    Det var heller ikk planlagt, tværtimod! Har altid sagt, at jeg ikk sku have flere, men da jeg var til en tidlig scanning – pga. tvivl om sidste menstruationsdag – var der en lægestuderende tilstede, og da de nævnte, at her ka du se hjertet banke, kunne jeg ikk fuldføre en abort. Det hele blev bare meget mer levende!!
    Så nu venter min nye kæreste og jeg os rigtig meget 🙂 Og så ka folk tænke deres!!!

bumle100bumle100
    Deltager

Jeg tror vi taler forbi hinanden:)

Alle der står i mødregruppe april 2013 venter barn i denne måned. Nogle har børn i forvejen andre har ikke. Så udtrykte jeg mig mere klart:)

Ud for mig står der jeg har 1 barn i forvejen. Sådan forstår jeg tabellen. 

Det er ikke delt op i første og anden/fleregangs mødre…

PernilleAPernilleA
    Medlem

Jo jo forstår dig skam godt, tror jeg he he… Men går så ud fra at du venter dig igen 😉 for ellers ka du jo ikk ha termin april 2013!!!

bumle100bumle100
    Deltager

Tak, ja der er fuld knald på, jeg har lige tilføjet et nyt, for de andre er noget gamle:)

Igor72Igor72
    Medlem

Hej PernilleA!

Hjertelige til lykke med graviditeten!

Jeg håber det er okay at jeg lige er på besøg fra forsiden, Og det er ikke for at ‘hugge’ mødre over i en anden gruppe men vil bare gøre dig opmærksom på at vi er en gruppe kvinder omkring de 40 år der er fundet sammen i en tråd. Vi udveksler tanker om det at være mor eller overveje at blive mor når man er omkring de 40 år …. Du er meget velkommen til at kigge med og blande dig som suplement til din egen mødregruppe 🙂 Du får lige linket her

http://altomboern.dk/node/613294

Mange venlige hilsner Igor

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.